analytics

dinsdag 2 juli 2019

zwanger

Dag bloggers,

Juli... Voor velen is de vakantie begonnen... Ik werk nog door en dat met de nodige verwarring... Gisteren is mijn jobstudent begonnen, een kerel die vorig jaar ook al kwam en die heel wat kan... Tijd dus voor mezelf om wat achterstallig werk in te halen. Dat had ik althans gehoopt.
Maar vanaf vandaag mag ik tot het einde van de zomervakantie op een depot van een dochterfirma ondersteuning gaan geven voor hun achterstallig werk... Dit toch wel met gemengde gevoelens... Iets dichter bij huis, een beetje minder fileleed maar mijn werk blijft maar mooi liggen... De 2 andere dagen mag ik gewoon mijn eigen werk doen en moet mijn jobstudent andere collega's gaan helpen... We zien wel wat er van komt... Ondertussen heb ik ook zelf nog wat vakantie en ik vertrek niet graag terwijl ik nog achterstand heb liggen...

Onlangs heb ik enkele zwangere vrouwen gefeliciteerd. En deze snijmal en embossingmal vond ik daar wel heel mooi voor...


4 opmerkingen:

Sarah zei

O jee, dat klinkt druk, succes!
Mooi kaartje!

Rosina zei

Je hebt het er maar druk mee Nancy...maar leuk thuis ff relax in je hobbykamertje heb je een prachtige kaartje voor een zwangere dame gemaakt, leuke stans is dat

groetjes Rosina

GerJanne zei

Tjee, dat klinkt beredruk! Denk je het wat rustiger te krijgen door de jobstudent, moet je andere dingen gaan doen! Sterkte ermee, hoor! Je kaart is heel mooi. Lief met al die hartjes...

Enny zei

Heel mooie kaart Nancy ! Ja, dubbele drukte tijdens de vakantie-periode, heel herkenbaar ! Veel moed nog ! Groetjes, Enny