analytics

donderdag 18 juli 2019

52 weeks to Christmas - Oh, what fun!

Dag bloggers,

Gisteren zag ik met de festivalkindjes weer een mooie voorstelling van 'Hello Schoten' We waren uiteindelijk met 11... Elise was mee en Oma en Stanny waren er ook en nichtje Sarah met haar dochters en nog een vriendin... Het was een fijne culturele avond. Uiteraard direct na de voorstelling naar huis omdat iedereen moe was... Het feestje met Pepé Lawijt hebben we moeten laten voorbij gaan maar ik zag op fb dat Laura er wel met volle teugen van genoten heeft... En dat mag. Zij werkt er de hele week als vrijwilliger en ze verdienen dan ook al het plezier dat er rond hangt... Morgen de laatste voorstelling en uiteraard zijn we daar ook weer bij...

Vandaag krijgen jullie van mij een (voorlopig) laatste kerstkaart te zien... Mijn archief is leeg en voorlopig zit het er niet in dat ik nog extra kerstkaarten kan maken... Er staan te veel andere projecten te wachten...

Deze is wel een leuke... de beer in zijn slee schuift over de besneeuwde bergen en heeft dolle pret!

Papier: Bazzil
Stempel (beer en tekst): Lawn Fawn
ingekleurd met copics
Snijmallen (beer, berg en gleuf): Lawn Fawn


13 opmerkingen:

Tante Kaat zei

Sober maar oh zo mooi

Mieke zei

Veel plezier bij de laatste voorstelling morgen, fijn dat jullie al genoten hebben.
Heb jij al genoeg kerstkaarten? Ik nog niet, haha. Maar ik doe mijn best om er regelmatig te maken en mij eens niet te laten vangen dit jaar met Kerst...
Wat een lief kaartje dit! ♥

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met die slider wil ik ook nog eens hebben leuk he die beer van lawn fawn
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat en lief kaartje!!!
En wat jammer dat je archief leeg is, we hopen je natuurlijk weer heeel snel te zien op donderdag...

liefs Annemarie en merit DT52WTC

Rosina zei

Heel lief deze kerst sliderkaart Nancy...zo leuk dat kerstbeerje...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk met zo'n "glijdende" slee. Mooi gemaakt Nancy.
Lieve groetjes Miranda

Enny zei

Oh, dat is weer een super-toffe Nancy ! Jammer dat je voorlopig geen tijd meer hebt voor kerstkaartjes, maar een mens kan niet alles tegelijk hé... Groetjes, Enny

GerJanne zei

Hij is zo ontzettend leuk! EN het mag wel in de krant dat je door je voorraad heen bent...ben benieuwd wanneer je er weer eentje laat zien...

Jantine zei

Heel erg leuk, Nancy! Een sleeend beertje, lief!
En leuk dat het zo genieten is met de voorstellingen.
Jammer dat je nu geen kerstkaarten meer te tonen hebt...
Groetjes
Jantine

marian zei

Erg hoor dat sleeende beertje. Heel leuk gedaan.en succes met de andere projecten.
Groetjes van Marian.

Laurespage zei

Nancy,
een leuk Cas kaartje, helemaal mijn ding.
Veel succes met je andere projecten en tot hoors,
laurette

Nancy Soetaert zei

schattig kerstkaartje Nancy!
We zien je nog wel terug als je weer eens met je kerstkaarten start, ondertussen genieten we wel van je andere creaties en verhalen!
groetjes
Nancy DT52WTC

martina's kaartjes zei

lief en leuk kaartje heb je zo gemaakt ! mooi gedaan
fijn dat je er deze week weer bij bent
grtjs,martina DT 52 WTC
x