analytics

maandag 8 juli 2019

Een kaart en een taart 250 - Piet Piraat voor Finn

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij alvast wel... Ondanks het mindere weer, hebben wij genoten van 2 BBQ's achter elkaar... telkens bij vrienden... Wat moet een mens nog meer? Leuke mensen, gecombineerd met lekker eten...

Ondertussen werd er hier ook nog hard gewerkt aan het project... Tijd begint te dringen... Hoop dat de baby nog een beetje wil wachten...

Ik wil jullie nog bedanken voor de mooie reacties op mijn kader van vrijdag. Het is inderdaad niet altijd even gemakkelijk maar ik maak deze opdrachten dan ook met het nodige respect voor de nabestaanden...
Fijn dat dit gewaardeerd wordt. Ik heb de reactie van de juf in kwestie er nog bij gezet, deze had ze op mijn fb-bericht achter gelaten...

Vandaag is het taartendag... Deze taart kreeg Finn voor zijn 3de verjaardag...
En de kaart hoorde er natuurlijk ook weer bij...

Papier: Bazzil en Action
Afbeelding: internet
ingekleurd met Copics
Boord: Lawn Fawn




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

1 opmerking:

GerJanne zei

Oh wat een mooie reactie van de juf! Even terug gelezen.
Je kaart voor Finn is weer helemaal passend bij de taart. Super allebei!