analytics

maandag 22 juli 2019

Een kaart en een taart 252 - cupcakes voor communiefeest...

Dag bloggers,

Ken je dat gevoel? Een hele week vakantie en steeds voor 5u wakker zonder wekker (nee, dat zullen er niet veel kennen...) Maar dan op maandag de wekker niet horen en absoluut niet wakker geraken? (dat dan misschien wel...) Ik vreesde er een beetje voor maar ik functioneer een beetje op zombie-modus op dit moment... pfff... Over een kwartier moet ik de deur uit en 't komt niet goed... Wat verlang ik nu al naar mijn vakantie over 3 weken... haha!!

Dus toch maar snel een blogberichtje en dan vertrekken...
Ik weet niet voor wie ze waren, kreeg ook geen naam door maar Elise maakte onlangs deze leuke schaapjes-cupcakes... En daar hoorde dan ook weer een kaartje bij...
Elise maakte de foto, ik heb geen close-upje...

Papier: Bazzil
Schaap: Marianne Design
Tekst: Stamps
Lintje uit voorraad



Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

3 opmerkingen:

Mieke zei

Ik herken dat wel hoor, biologische klok en zo ;-) Je vakantie zal er ook wel snel zijn!
Wat een lief kaartje bij de leuke cupcakes! Ziet er super schattig uit! ♥

GerJanne zei

Wat leuk! Die cupcakes zijn geweldig en je kaart kan niet beter. Ja hoor herkenbaar! Ook in vakanties vaste tijd wakker...

Enny zei

Oh, wat schattige cupcakes, en ook je kaart is super-lief ! Ja, die eerste dag na een vakantie... valt niet mee.... Veel moed, ook met het hete weer ! Groetjes, Enny