analytics

donderdag 11 juli 2019

52 weeks to Christmas - kadobon 2

Dag bloggers,

Donderdag is zoals steeds kerstkaartendag... Ik kan nog enkele rondjes mee draaien op mijn archief, maar daarna weet ik het nog niet... Ben helemaal nog niet toe aan kerstkaarten-maken... we zien wel...

Vandaag krijgen jullie een 2de kadobon. De eerste, enkele weken geleden ben ik helemaal vergeten te linken aan 52 weeks to Christmas... Ik maakte mijn blog om 5u en kan pas om 6u mijn kaart linken... eerder staat de blog niet open...
Als je ze nog even wil zien, klik hier dan even door...
Deze kaart heeft een leuke binnenkant, hopelijk hebben jullie even doorgeklikt om die te zien...

Papier: Bazzil en Action
Label en diertjes: stempel en snijmallen van Lawn Fawn
Binnenkant: snijmal Lawn Fawn
Lintje en touwtje uit voorraad



12 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kadobon, je eerst van juni was ook gemaakt van een leuk designpapiertje...vroege vogel ben je, dan kun je inderdaad weleens vergeten te linken.

Gezellig dat je er deze week weer bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kadobon leuk idee
groetjes ellen

Rosina zei

Heel mooi dit kerstcadeaukaartje Nancy...zo leuk die verrassende binnenkant...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Suzan zei

Mooi kaartje heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Enny zei

Wauw, een heel mooie cadeaubon-kaart Nancy, heel tof ! Groetjes, Enny

marian zei

Een leuk idee voor een kado-bon.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Superleuke cadeaubon, Nancy!
xxx Margreet

!neke zei

Wat leuk deze cadeaubon!
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Monique zei

Wat een leuke kerstkadobon!
Groetjes, Monique
DT52WTC

Nancy Soetaert zei

toffe kaart om een bon kado te doen!
groetjes
Nancy DT52WTC

Jantine zei

Hele leuke cadeaubon kaart, Nancy.
En ik kan helaas alleen vanaf mijn telefoon bij jou reageren op een of andere manier, dus dat schiet er helaas ook wel eens bij in :-(
Fijne dag!
Groetjes,
Jantine

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze weer geworden en tof, die binnenkant, altijd handig om een centje te verpakken zo
grtjs,martina 52 WTC
x