analytics

maandag 14 augustus 2023

Ivan en Jimmy - 5 jaar getrouwd

Dag bloggers,

Lap, het begint al goed... Eerste maandag vakantie en ik vergeet mijn blog al te schrijven... Daar is wel een reden voor en die ga ik jullie nu uitleggen...
Gisteren moest ik nog een kaart maken naar voorbeeld van een huwelijksuitnodiging. En dat was op zich al geen gemakkelijke. Ik kreeg de vraag enkele dagen geleden en ik had de uitnodiging in een boekje gestoken. Het enige boekje dat ik in mijn handtas heb, is mijn agenda. En daar zat ze niet in. En dat was het begin van een zoektocht van zeker 2 uur... Zelfs manlief die meestal mijn verloren-gelegde-spullen meteen vindt, kon niet helpen... Drie telefoontjes naar de vriendin bleven onbeantwoord (later kreeg ik te horen dat zij haar gsm niet mee had op verplaatsing) Dus ben ik zonder kaart gaan slapen. Vannacht iets na 1u werd ik wakker. Het bewijs dat dit mijn meest heldere momenten zijn... En dan heb ik maar ineens de kaart gemaakt.

Vandaag krijgen jullie de trouwkaart te zien die ik maakte voor kapper Jimmy. Hij heeft deze aan zijn man Ivan (die al 35 jaar mijn kapper is) gegeven op hun 5de trouwdag. 



4 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke kaart voor het 5 jarig bruidspaar Nancy!
En de post hieronder is werkelijk prachtig....wat MOOI gedaan!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

ja dat kan je wel eens hebben dat je iets te goed opbergt heb ik ook weleens
wat een schattig kaartje met de muizen in het huwelijksbootje een leuk tafereeltje heb je ermee gemaakt
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Ondanks de paniek van de 'verloren' kaart heb je toch een prachtige felicitatiekaart voor de heren gemaakt, heel origineel!

groetjes van Ank

Claudia's kaartjes zei

prachtig gedaan,
this is so nice.
Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

Creatieve Groetjes Claudia

Webshop: Claudia's Kaartjes

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards