analytics

dinsdag 8 augustus 2023

heel veel kusjes

Dag bloggers,

Ondertussen tel ik af naar mijn tweede deel van de vakantie. Nog 3 dagen werken en dan ben ik weer even thuis. En we blijven ook echt thuis, gezellig... 
Ondertussen ligt opa Stanny nog wel in het ziekenhuis en dat baart wel zorgen. Gisteren was ik nog even bij hem. Ik zag toen ook pas dat er maar twee keer per dag een half uurtje bezoek mag komen. Dat moeten we wel respecteren. 

Vandaag de laatste uit de serie van drie van de slakkenkaarten. Ik vind het alvast een hele lieve. Ga er nog een aantal bij maken want in september mag ik op een kunstenmarktje staan. En hierbij ook van mij voor jullie... heel veel kusjes... Gewoon al omdat jullie zo'n fijne reacties achter laten... 





3 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

heel lief kaartje, met die leuke slakjes....
ben even terug gaan lezen,m nou begrijpelijk de emeoties vliegen alle kanten op....Maar wel een derde kleinkind wat een heerlijk bericht, en alles goed mooier kan niet, maar jouw eerst ontmoeting met de kleine Willie was wel toen hij dus al een week oud was... maar goed het was niet anders...
beste met alle verdere moeilijke dingen in de familie, hopelijk de volgende vakantie lekker uitrusten . Liefs Annemarie en Merit

GerJanne zei

Oh wat een
lief kaartje is het! EN ik zie dat ik nog verder terug moet lezen! Wat raar, he, ik denk altijd dat ik bij jou geen enkel bericht mis....
In elk geval sterkte met Opa Stanny!

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met je pas geboren kleinkind, soms loopt het net even anders dan dat je graag zou willen. Sterkte met alles. Wel een schattig kaartje laat je zien liefs Anita