analytics

donderdag 31 augustus 2023

elke donderdag een kerstkaart - ster!

Dag bloggers,

De ingreep van dochter Laura gisteren was helemaal geslaagd en ook zijzelf was helemaal ok. Alleen had ze diep geslapen tijdens de narcose en was 's avonds dan ook helemaal niet moe. Maar ik heb haar nog niet gehoord, dus dat slapen zal wel gelukt zijn. 

Na de laatste woensdag, komt meestal ook de laatste donderdag en plots wist ik dat ik geen kaarten meer had. De huisjeskaarten zijn allemaal getoond en er kwam nog een 5de donderdag aan... We zitten ondertussen in week 35 al! Wat gaat het snel...
Dus toen ik gisteren laat thuis kwam na bezoek bij Laura in de kliniek en vriendin Ils, moest ik er nog aan beginnen. Maar het was voetbal en de eerste helft had ik al bijna helemaal gemist. Met de voetbal op het scherm, ben ik snel nog deze kaart gaan maken. Ik maakte er meteen twee dezelfde, altijd leuk voor de voorraad. Ik wou nog even in het thema nostalgie blijven en als ik aan de kerstboom van vriendin Ils denk, denk ik meteen aan allerlei verschillende kerstballen. Elke bal in haar boom heeft wel een verhaal. Zo kreeg ze er ook al van mijzelf en die worden gekoesterd. Toen ik dit papier tegenkwam, wist ik het meteen... 
En dan ben ik nu weer super benieuwd naar de nieuwe opdracht. Hopelijk geen kaarten met sterren, want dan heb ik die meteen gehad, haha! 


Ook deze doet weer mee aan 52 weeks to Christmas

En oh ja... De voetbal. Antwerp speelt dus Europees en na een 1-0 winst van vorige week moesten ze nu naar Griekenland. Die wisten daar al vooraf dat Griekenland door zou gaan maar dan moesten die wel met 2 punten winnen. Antwerp had genoeg aan gelijkspel om door te gaan. Antwerp scoorde in de 70ste minuut. En op minuut 90 maakte Griekenland gelijk. Dus kwamen er zo nog maar even 8 minuten extra tijd bij. (het werden er uiteindelijk 10!) (misschien wel om Griekenland de gelegenheid te geven om nog een goaltje te maken...) En toen scoorde Antwerp terug in minuut 95! Ha! Voila! En meer moest dat niet zijn. Eén minpuntje: onze topverdediger Alderweireld is lelijk ten val gekomen en heeft een serieuze schouderblessure. Die moest vervangen worden. En deze man zijn roots liggen toevallig in onze gemeente. (en dochter Elise mocht ooit een taart voor zijn dochter maken en hij is die zelf komen ophalen) We zijn trots op hem! Voila, zo zijn jullie ook meteen weer helemaal mee op voetbalnieuws. Ik lag dan ook véél te laat in mijn bed! 

En dat is dan ook meteen de reden waarom ik mijn KKR-ronde nog moet doen... Komt er aan hoor, niet vergeten alleen nog geen tijd gehad!

11 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi DP en leuke kerstbal.
Fijn dat het met Laura goed is gegaan!
Groetjes, Caroline

Diny zei

Het is inderdaad mooi papier met de verschillende kerstballen erop Nancy....leuke kaart!
Fijn dat de operatie bij je dochter goed is gegaan.
Groetjes Diny

Sarah zei

Een schud- ster in de boom. Leuk! Jaro gaat dit jaar voetballen bij een club, ineens zijn voetbal verhalen hier ook echt. Bedankt voor het ⚽nieuws😉

Epie zei

Superleuke kaart met deze ster als schudgedeelte Nancy
Beterschap met Laura en n fijne dag
Groetjes Epie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en de mooie ster
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Gaaf!!
Awesome!!! Really great
grtjs Claudia

Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

Creatieve Groetjes Claudia

Webshop: Claudia's Kaartjes

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat de operatie bij je dochter goed is gegaan Nancy. Je kerstkaart is een plaatje met die mooie ster vol schudmateriaal en nee de opdracht is niets met sterren hihi.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Een super leuke kerstkaart heb je gemaakt met die mooie kerstbal.Leuk dat je er een schud bal van hebt gemaakt.
Ik hoop dat het goed gaat met je dochter en veel beterschap gewenst voor haar.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Mooie kaart, Nancy! Vooral omdat je hem nog tijdens de spannende voetbalwedstrijd wist te maken. Ik heb helemaal niks met voetbal, maar ben dankzij jouw levendige beschrijving helemaal op de hoogte :-)
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjolein zei

Wat een leuk verhaal over het voetbal. Bijzonder dat je dochter dat mocht doen. En een mooie kerstkaart met ook al zo'n leuk verhaal!

Nancy Soetaert zei

mooie Shaker-kerstkaart!
Groetjes
Nancy 52WTC