analytics

donderdag 29 juli 2021

elke donderdag een kerstkaart - kerst leeuwen

Dag bloggers,

Nu ben ik extra vroeg opgestaan om op tijd te poetsen voor ik naar mijn werk ga... En wat ontdek ik bij het openen van mijn pc? Gisteren was het KKT en ik had nog maar een halve blogronde gedaan tijdens mijn middagpauze... Ok, met mijn werkpc lukt dat niet maar dan neem ik mijn privé laptop mee en daar lukt het wel mee. Die is niet op het netwerk aangesloten en daar kan ik wel mee op de wifi... handig toch. Maar nu heb ik eerst verder mijn blogrondje gedaan en daar ben ik dus klaar mee...

Donderdag alweer en kerstkaartendag... Dus snel even een kaart posten en dan kan ik hier aan de slag... 
De leeuw in de zoo van Antwerpen was al een tijdje alleen en sinds vorig jaar heeft die gezelschap gekregen van 2 leeuwinnen... En onlangs werd hij papa van 3 leeuwenwelpjes... Zo mooi om te zien... 
Ook hun verzorgers kregen afgelopen kerstmis van zoon Yannick een kaart... En ook deze collegas waren er supper blij mee... Eerlijk, deze is toch ook één van mijn favorietjes van de serie... Het was een uitdaging om voor elk dier de juiste kerstmuts te vinden. Ook bij deze weer helemaal geslaagd, al zeg ik het zelf... 


En voor zij die mijn kaart vorige week gemist hebben, wij zaten aan de kust en hadden geen wifi. Mijn kaart stond wel geprogrammeerd maar ik kon ze niet linken aan de blog van 52 weeks... Je kan ze hier nog een keer bekijken...

Toen ik daarnet op fb kwam, vond ik deze foto van één van de nieuwe leeuwenwelpjes in de Antwerpse zoo... deze wou ik jullie toch nog even tonen... 






14 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Och wat lief dat schattige welpje en je kaart is heel leuk!
groetjes, Caroline

Antjes kaartcreaties zei

Wat een schattige kerstkaart met de twee leeuwen.
En de kerstmutsen ... Zo lief.
Wat is het welpje vertederend.
Fijne dag Antje

Annemarie en Merit zei

wat is dit kaartje weer leuk!!! ik zag hem al in de link staan denk die is naar het leeuwenverblijf gegaan....
Je Hipopo van vorige week (heb hem even bekeken) is ook een leukerd...
Gezellig dat je deze week weer meedoet bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de kerstleeuwen, leuk hoe ze pronken op je kaart met de kerstmuts, gezellig hoor dat de leeuw gezelschap heeft gekregen en dat er nu ook welpjes zijn.
wij zijn een paar keer in antwerpen zoo geweest het is een hele mooie dierentuin, we zaten toen in een hotel en vanuit daar kon je zo de dierentuin in
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Helemaal geweldig die kaart en ja die mutsen zijn natuurlijk allemaal anders van vorm en maat, goed gelukt hoor!
Ach en die foto van dat welpje, ze lijken zo lief en aaibaar!

groetjes van Ank

marijke zei

Wat een schatje weer! Ik ben fan hoor! Heb even je vorige week kaart ook bekeken en die is ook mooi! Super deze met het welpje erbij. Heel mooi gedaan. Ik ben benieuwd hoeveel er nog komen? Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Wat een geweldige kaart weer, Nancy! Heel mooi, die leeuwen. En wat leuk dat er welpjes zijn.
Fijn dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marian zei

Ook deze kaart is weer prachtig en wat leuk dat er gezinsuitbreiding is. Ook fijn voor de leeuw dat hij nu gezelschap heeft van zelfs twee vrouwtjes. Wat een luxe. (haha)
Groetjes van Marian.

karin zei

Schattig kaartje en het welpje ziet er ook lief uit,
Groetjes,
Karin

Rosina zei

Heel mooi deze kerstkaart met die schattige leeuwtjes met de kerstmuts op
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Prachtig kaartje Nancy!
En wat een schatje dat kleine welpje....mooie foto!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

een leuke kaart heb je hier weer staan ! Yannick zal wel met enige fierheid dit hebben uitgedeeld =)
grtjs, martina DT 52 WTC

Marjolein zei

Zo'n leuke kaart! Ik kan me voorstellen dat dit een van je favoriete kaartjes is, ze staan er heel gezellig op :) Groetjes Marjolein

Enny zei

Wat een supertoffe kaart met die kerstleeuwen ! En prachtig, dat er kleine leeuwtjes zijn in de Zoo ! Groetjes, Enny