analytics

vrijdag 30 juli 2021

Basil

Dag bloggers,

Voilà, de eerste drukke werkweek zit er al weer op... Ik heb de facturatie van mijn volle 2 vakantieweken er op 4 dagen doorgekregen... Gelukkig is het tijdens het bouwverlof iets kalmer... En nu zit ik alweer in de helft en kan ik aftellen naar mijn volgende 2 weekjes vakantie... Yeeh! Die ga ik voornamelijk in mijn ateljee doorbrengen want ik heb heel wat projecten die liggen te wachten... Ben er dan ook super vroeg voor uit bed gesprongen want ook dit weekend probeer ik al zo veel mogelijk te doen...
En wat was het gisteren fijn om na het werk (en het sporten - jaja!) thuis te komen... Dochter Caroline was mosselen gaan halen en had ze hier thuis klaar gemaakt... We eten dat normaal nooit in de week, maar hé, het is tenslotte vakantie en dan mag het al eens wat zotter... Gezellig zo met alle kinderen aan tafel...

Wat een fijne reacties alweer op mijn kerstkaart van gisteren. Ik probeer op vrijdag steeds een geboortekaart of babyprojectje te tonen. Vandaag is het een eenvoudige.... Na de kleurrijke kaartjes van broers Jules en Sem, had Basil een vrij eenvoudige geboortekaart. Als je doorklikt op de namen, zie je hun kaarten nog een keer... 
Toen ik een foto kreeg doorgestuurd, was die wit met donker blauwe letters. Ik heb het origineel niet bij mij gehad... Jammer want het papier was heel anders. Dat zag ik pas toen ik een foto kreeg met mijn kaart er naast... Ik had ze beter kunnen laten passen want ik heb zo'n gewolkt papier in mijn collectie... Maar ja, niet simpel als het origineel niet hier geraakt... 
Dit is het geworden... (de kaart is ook groter omdat er binnenin veel namen van collega's op moesten)

Papier: Bazzil
Letters: Craft emotions






1 opmerking:

Enny zei

Zonder origineel is het inderdaad moeilijk, om iets helemaal gelijkend te maken, maar je hebt je best gedaan, het ziet er super uit ! Groetjes, Enny