analytics

dinsdag 27 juli 2021

lovebug - lieveheersbeestjes...

Dag bloggers,

Eigenlijk is dit het vervolg van mijn verhaal van gisteren... Maar het werd wat lang, dus ga ik hier maar even verder... 

Op zaterdagavond hebben wij een maaltijd gered en die hebben we zondag met de kinderen en kleinkindjes opgegeten... Kennen jullie dat in Nederland ook? Wij hebben hiervoor een app... 'To good to go' en daarmee kan je aan hele kleine prijsjes een maaltijd redden... Dat wil zeggen dat je voeding kan kopen die normaal de vuilnisbak in zouden gaan...  Ik kreeg een melding dat er in een plaatselijk Wokpaleis nog 5 maaltijden over waren aan net geen 5€. Voor 24.95€ hadden we een tas vol... Die waren wel pas op te halen om 22u, tegen sluitingstijd van het restaurant. En je moet ook zelf je potjes mee nemen... We hebben er met 9 van gegeten en dan was er nog over... Zoonlief nam dan nog een portie mee naar het werk en het laatste hadden we voor gisteren bewaard... Maar noch mijn man als ikzelf hadden honger gisterenavond en we hebben er dus niet meer van gegeten...  

Hieronder vinden jullie mijn derde project van deze maand voor het DT van 'in 't Woefke'. We hebben deze maand kriebelbeestjes op onze kaarten gezet en dan mag een lieveheersbeestje, of lovebug in 't schoon Engels, niet ontbreken... 
Ik ben een echte Lawn Fawn fan en dus was mijn keuze snel gemaakt voor deze kaart... 

Stempels en snijmallen: Lawn Fawn
ingekleurd met Copics
Letters: Lawn Fawn
Kader: Lawn Fawn



2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje met die lieveheersbeestjes! Daar heb ik hier in NL nog niet van gehoord, wel van een aparte doos in de winkel bij brood zuivel en vlees van producten die dezelfde dag verlopen die kun je dan voor 25 to 50 cent kopen.
Fijne dag xx

GerJanne zei

Oh wat een superleuke kaart! Enig met de 'bugs'.
EN zeker hebben we dat in Nederland ook. Zelfde app. Ik ben alleen steeds te laat op een of andere manier.. Maar mijn dochters hebben het al wel een keer gehad en er zit veel in!