analytics

dinsdag 13 juli 2021

Jens is ook geslaagd!

Dag bloggers,

Ik heb gisteren een beetje gelogen... Die strijk is er helemaal niet van gekomen... Doordat ik wat te lang op mijn pc ben bezig geweest, stond ineens de schoonbroer van de buurvrouw hier (ok, het was nog maar kwart na 6) en heb ik manlief uit bed geroepen... We hebben ontbeten en ik ben daarna ben ik de achterkamers beginnen opruimen... Dat zijn de 3 slaapkamers van mijn dochters die uit huis zijn de wasplaats en de gang. Die waren tijdens de verbouwing van mijn ateljee echte opslagruimtes geworden. En na het inladen van mijn kast, stond er nog veel te veel rommel... Het is nog niet helemaal in orde maar veel spullen die toch niet weg kunnen, hebben nu een plaats in de kasten gevonden. Ik heb ook veel weg gedaan... 4 vuilniszakken vol met beddengoed (met 7 kinderen krijg je veel bijeen) in de groene kledingcontainer gedropt en dan nog 4 dozen papier en twee zakken rommel in de juiste containers gegooid... En dat geeft een goed gevoel, er is terug plaats... Een zak met oude fleecedekentjes vertrekt nog naar Moeke voor de hond... 
Daarna de hele beneden nog gekeerd. Poetsen is hopelijk voor donderdag want de mannen zijn nog steeds binnen en buiten aan 't lopen en laten heel veel zand achter. Maar ze zijn goed aan 't doorwerken. Die afsluiting gaat er deze week wel helemaal staan en dan krijgen jullie foto's... 
Ondertussen heb ik nog een stuk of 5 machines gewassen (je komt veel tegen bij het opruimen) en vanmorgen ga ik dus wel strijken... 

Maar eerst krijgen jullie nog een kaart te zien... Deze maakte ik nog voor Jens. Hij is de jongste kleinzoon van nicht Godelieve en de broer van Yari.Jens was ook helemaal geslaagd en start in september in een nieuwe school. Hij gaat de afdeling 'bakken' volgen... Er is opvolging voor Elise op komst! Jens houdt ook van blauw en ik gebruikte ook voor hem het wolkjespapier van de kaart voor Didi. De afbeelding is een oude digi...  (ben al vergeten hoe ze heten, moet het eens aan Martina vragen! ;o) )



 En nu ga ik mijn strijkplank zetten en ik begin er aan... écht deze keer!! 





3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toch veel gedaan en dat in je vakantie, succes met de strijk.
Leuke kaart voor Jens!
xx

Enny zei

Wauw, een heel mooie kaartje ! Ja, als je aan't rommelen bent, krijg je veel bijeen, en er kruipt veel tijd in hé ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Wat een leuk kaartje! Je bent al heel druk geweest met opruimen en weggooien dus kan de strijk wel even wachten toch? Je kaartje zal zeker gewaardeerd worden. Groetjes en succes met de strijk! Marijke.