analytics

vrijdag 7 december 2018

Rosalie is gedoopt

Dag bloggers,

Dankjewel voor de leuke reacties op mijn boekjes van gisteren! Ik probeer snel een kerstrondje te maken, misschien vanavond. Maar eerst ga ik op stap...
Over een uurtje moet ik bij de tandarts zijn en ik ben een vulling verloren, dus dat belooft! Niet dat ik vang ben van de tandarts en spuitjes, maar je hebt er altijd zo'n voos gevoel van achteraf...
Maar direct daarna vertrek ik met vriendin Ils en Eva naar Bergen op Zoom. Onze jaarlijkse kerstkadootjestocht...

Maar krijgen jullie nog een kaart van mij. Rosalie werd gedoopt en ik kreeg de uitnodiging voor haar feest te zien. Helaas kan ik die niet tonen want het is een foto van het feestvarkentje en ik heb geen toestemming kunnen vragen om die te posten. Maar de kleine uk heeft op de foto een kleedje aan in zalmroze met grote zwarte bollen er op... En deze kaart kreeg zij van haar lieve tante en nonkel...

Papier: Bazzil
Achtergrondstempel: Impression Obsession
Hoera-stempel: Els Brigé
Letters naam: Crafters Emotions
Letters onderaan: Memory Box


Terwijl ik dit bericht aan het typen ben, ratelt hier mijn nieuwe aanwinst door de living... Twee weken geleden heb ik een geweldige 'Black Friday' op de kop getikt... Een robot-stofzuiger voor 1/3de van de normale prijs... En die is hier nu zijn toertje aan het maken... Grappig wel, het gevoel hebben dat je aan het poetsen bent, terwijl je iets veel leuker doet op dat moment. Ik wil hem nog een naam geven maar had nog geen inspiratie... De vaatwasser noemde ik vroeger 'ons Marie'... Iemand een suggestie voor de kleine Robocop?

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe! En ik vermoed dat er dit weekend heel wat kerstbomen gezet gaan worden. Wij ook, maar eerst moet de Sint nog even langskomen. Daarvoor moeten we al onze kinderen bijeen krijgen en dat lukt niet in de week... 

2 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Nancy.
Succes bij de tandarts en een fijne dag in Bergen op Zoom.
Groetjes Diny

Sarah zei

Tof kaartje. Zo'n stofzuiger wil ik ook wel. Ik zette de kerstboom gisteren al!
Weekend is hier veel te druk. X