analytics

dinsdag 4 december 2018

Alexandra & Midhel

Dag bloggers,

Hoe we toch steeds weer op die ideeën komen, vroeg Enny gisteren... Wel... Elise maakt een taart, zij is het creatieve brein en uitvoerend comité hiervoor... En ik copieer ze dan gewoon op een kaart, zo simpel is dat... haha!!
Meestal krijgt ze gewoon een onderwerp en dan zoekt ze wel voorbeelden. Maar ze geeft er toch altijd weer een persoonlijke draai aan...
Volià, zo simpel is dat!

Vandaag een snel-kaartje... Ik heb geen tijd meer, dus zonder veel uitleg. Alexandra trouwde met haar Michel en ik mocht voor vriendin Ils voor hen een kaart maken. De uitnodiging is niet tot hier geraakt, maar het was iets met een foto en ik zou er toch niets van kunnen maken... (van je vrienden moet je 't hebben hé? ;o) )

Dus werd het deze... Een leuk papiertje, bijpassende achtergrondkleur er bij en wat harten en letters...
Niet zo maar letters! Deze had ik net gescoord op een beurs en daar was ik super gelukkig mee! Die zocht ik al een poosje...

Papier: Bazzil en Action
Letters: Craft Emotions
Harten: X-cut

1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

Toffe kaart!
Groetjes
Nancy