analytics

dinsdag 11 december 2018

Fons

Dag bloggers,

Gisteren zat de eerste kerstkaart in de bus. Zelf deelde ik er met mijn 'Open Ateljee' al een heleboel uit en ik kreeg er ook al een stuk of wat terug. Maar nu dus de eerste met de post. Zal dan dit weekend mijn kaarten ook maar de deur uitsturen, dan zijn ze overal op tijd.

Vanmorgen krijgen jullie een geboortekaart te zien. Fons is een neefje van Sien, de vriendin van zoon Yannick. Ik vond het best een hele leuke geboortekaart en wou er dan ook graag één maken die ze konden afgeven bij het babybezoek...

De nieuwe letters kwamen alweer goed van pas...

Papier: Bazzil
Letters: Craft Emotions
Pijltjes: Die Namics
Pluimen: Craft Emotions
Driehoekjes: uit een achtergrond-snijmal van Die Namics



3 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat gaaf hoe je dit geboortekaartje hebt gelift! Perfect!

Nancy Soetaert zei

Prachtig gespeeld met de originele geboortekaart, supertoffe babykaart!
Nancy

Enny zei

Heel mooie kaart, supertof gelift van de originele ! Groetjes, Enny