analytics

dinsdag 18 december 2018

Hubert 70

Dag bloggers,

Vandaag is een dag met een gouden randje... Dochter Caroline is jarig. Ze wordt 29 vandaag... Dat wil dan ook zeggen dat manlief en ikzelf vandaag 9 jaar getrouwd zijn want bij toeval, trouwden wij op haar 20ste verjaardag. Dat was niet echt het plan, we wilden een dag later trouwen maar omdat we op 20 december een afspraak hadden in Vietnam (we gingen daar naar nog een ander trouwfeest), moesten we het feest een dag naar voor verschuiven en zo kwam het dat we een dubbel feestje hadden die dag...

Carolines verjaardagskaart krijgen jullie later nog te zien...
Vandaag toon ik de kaart die ik voor Hubert maakte. Hij werd 70 en houdt van golfen. Speciaal voor deze kaart, kocht ik deze stempel, ik vond hem al langer leuk maar nu had ik meteen een reden om hem aan te schaffen! ;o)
Ik ging op zoek naar een leuk papier dat ik voor zijn broek kon gebruiken en dat kon dan meteen als achtergrond dienen. Altijd fijn om zo'n opdrachtkaarten tot een goed einde te kunnen brengen.

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Arts Impression
ingekleurd met copics
Cijfers en letters: Die Namics
Snijmal kader: Spellbinders


4 opmerkingen:

Sarah zei

Hoera! Hoera! Maak er een mooie dag van. Je kaartje is tof en zeker met dat broekje!

Jantine zei

Gefeliciteerd, zowel voor Caroline als voor jullie huwelijksverjaardag!
En een afspraak in Vietnam, klinkt wel heel bijzonder!
Mooie kaart voor Hubert.
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Dubbel gefeliciteerd! Gezellig hoor, twee feesten op één dag. Jegolfkaart is hartstikke leuk. Perfect stofje voor de golfbroek :-)

Enny zei

Ik ben helaas te laat, maar alsnog van harte proficiat met het dubbele feest ! En een heel leuke kaart met die golfbroek ! Groetjes, Enny