analytics

vrijdag 21 december 2018

Lise en Pieter getrouwd

Dag bloggers,

Terwijl het jaar naar zijn einde loopt, probeer ik nog een inhaalbeweging te doen om jullie zo veel mogelijk kaarten en projecten te tonen. Maar eerlijk? Ik heb dit jaar zo veel gemaakt dat ik zo'n 3 maanden achter loop...

Lise en Pieter zijn in het najaar getrouwd en een collega was uitgenodigd op hun feest. Zij wou een kaartje naar voorbeeld van hun trouwkaart. Ik heb ze enkel digitaal kunnen bekijken, kon er geen foto samen van nemen... maar geloof me, ze lijkt sprekend op deze felicitatiekaart... Of is het andersom? Ik heb enkel de woorden 'gaan trouwen' vervangen door 'gefeliciteerd'...

Papier; Bazzil
Stempels: Rubber Necker
Letters: Marianne Design en Memory Box


Aan iedereen een fijn weekend gewenst!


1 opmerking:

GerJanne zei

Hoi Nancy,
ik kwam eigenlijk voor je KKT kaart, maar zie nu deze. Mooi! Maar is het nu Lise of Lisse??