analytics

woensdag 19 december 2018

Heroes fall...

Dag bloggers,

Dankjewel voor de felicitaties gisteren...
Vanmiddag mag ik tandartsbezoek 3 op 2 weken tijd afleggen. Hoop dat ze kunnen afronden... 3 afspraken om 1 tand te ontzenuwen... Je zou het er van op je zenuwen krijgen... haha!! Nu heb ik nooit tandarts-schrik maar er zijn leukere behandelingen dan dit... Straks zijn we er dus vanaf!

Zoon Yannick vroeg me een tijdje geleden om een kaart te maken voor een voetbalvriend. Hij had een zware val gemaakt tijdens een match en kwam in de kliniek terecht. Er moest dus een kaart van zijn voetbalmakkers mee. En als Yannick een kaart vraagt, weet hij precies wat hij er op wil. En zowiezo in de kleuren van hun ploeg, zwart en geel. Het logo er vooraan op, de #1, omdat het de 1ste ploeg van de  club is en de tekst binnenin wou hij ook.
Voilà, klant vraagt, wij maken... Benieuwd wat de 'Hero' zelf er van vond, dat moet ik nog eens navragen...

Papier: Bazzil
#1: Die Namics
Tekst: Die Versions
Tekst binnenin: Die Namics





4 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

jouw zoon heeft goeie ideeën
en...
een supermama die ze kan verwezenlijken!
prachtige kaart!
Nancy

Mariken zei

Ooh bah, sterkte straks! Zo fijn als dat weer voorbij is!
Toffe kaart heb je gemaakt, knap!

GerJanne zei

Tja, tandartsbezoeken zijn ook niet mijn favoriete bezigheden.... sterkte ermee!
Je kaart is echt fantastisch! Wauw wat gaaf! Die tekst is super zeg. En dat zal de voetbalvriend vast ook wel gewaardeerd hebben!

Enny zei

Wauw, een heel toffe en toepasselijke kaart ! Ik hoop dat je tandarts-bezoek goed is verlopen. Groetjes, Enny