analytics

vrijdag 24 november 2017

rouwkaarten

Dag bloggers,

Gisteren hadden we een mooi afscheid van onze vriend. Ik had zelf de dienst opgesteld en teksten geschreven en kreeg achteraf weer menig compliment. Altijd fijn als je van een trieste gebeurtenis toch nog een hele mooie afscheidsviering kan maken.
Daarom blijf ik vandaag nog even in deze sfeer hangen. Ik maak elk jaar in oktober rouwkaarten voor een heel jaar. En eigenlijk vergeet ik ze soms te tonen want als ik in de balk aan de linkerkant naar 'Rouwkaarten' ga kijken, zie ik lang niet alle modellen staan die ik ooit gemaakt heb, zonde wel, want er zijn soms toch juweeltjes bij.
Omdat ik het steeds uitstel, daarom vandaag maar een heel setje.
Spreken we meteen af dat ik volgende week nog een setje toon, dan kan ik dat al niet meer vergeten...

Papier: Bazzil
Snijmallen: Memory Box
Teksten: Different Colors en "in 't Woefke'





Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en tot maandag alweer voor een nieuwe kaart en taart!


5 opmerkingen:

Jantine zei

Nog gecondoleerd met het verlies van jullie vriend. Een goed afscheid is heel waardevol en het laatste dat je kunt doen voor iemand èn voor de achterblijvers.
Je rouwkaarten zijn mooi en stemmig!
Groetjes,
Jantine

Ellen zei

Mooie serie!

Lia zei

Je kaarten zijn inderdaad heel stijlvol en erg mooi voor de helaas trieste gelegenheid. Ik had er deze week ook 2 nodig.....
Gecondoleerd met het verlies van jullie vriend...
Lia xx

Diny zei

Wat MOOI Nancy!
Groetjes Diny

Iefje Ceulemans zei

Mooie set kaarten, altijd jammer dat het voor zo'n trieste gelegenheden is. Maar dan kan juist een handgemaakt kaartje misschien wat troost brengen niet? Grtjs Iefje