analytics

maandag 13 november 2017

Een kaart en een taart 172 - Arno 9 - Klein duimpje en de reus

Dag bloggers,


Ik wil iedereen bedanken voor de vele lieve wensen die we kregen voor de geboorte van Eva, ons eerste kleinkindje.
Vanaf morgen laat ik het hele project op jullie los, maar vandaag eerst nog een taart...

Arno, Elise's oogappel en oudste zoon van onze goede vrienden werd 9 jaar. Hij kreeg meer dan één feestje en dus ook meer dan één taart.
Als echte Efteling-fan wou hij dan ook heel graag een taart met 'Klein duimpje en de reus' En waarom niet? Kinderen mogen toch echt nog kinderen zijn hé?

En bij een sprookjestaart hoort dan ook een echte sprookjeskaart!

Papier: Bazzil
Boom: uitgesneden, embossingmal van Tim Holz
Blaadjes: Impression Obsession
Wiebeloogjes
Afbeelding: internet
Gras: Die Namics
Letters: Die Namics




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina


Eigenlijk heb ik eens een vraagje:
Ik krijg regelmatig te horen dat iemand niet op mijn blog kan reageren en dat heel graag wil doen. Ik zou echt niet weten wat de oorzaak daarvan is.
Kan dat liggen aan een instelling op mijn eigen blog of ligt het aan de andere persoon? Zij kan wel op andere blogs reageren...
Zijn er nog mensen die niet op mijn blog kunnen reageren?
Of zijn er nog mensen die dat probleem ervaren?
Indien dat zo is, zou ik dat graag vernemen. Je kan me altijd mailen met de knop rechts bovenaan... 

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk weer dit ! top, geen makkelijke opdracht... Efteling, maar weeral helemaal geslaagd !
en reageren... jawel, ikke wel hahaha,
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Sarah zei

Leuk zo!
Bij mij gaat alles zoals het moet.
Benieuwd naar morgen!!

Ellen zei

Prachtig zeg! Als ik internet explorer gebruik, lukt het mij ook nooit om bij jou een reactie achter te laten. Terwijl dat bij alle andere blogs zonder problemen gaat. Met Chrome of op mijn iPad ben ik geen enkel probleem. Vreemd wel. Heb heel lang gedacht dat het aan mij lag, maar dat is dus niet zo.