analytics

dinsdag 21 november 2017

Lenny & Stefan

Dag bloggers,

Welkom Els omdat je mijn blog nu officieel mee volgt! Kom gerust kijken en laat gerust reacties na als je leuke dingen tegen komt!

Weet je wat fijn is? Dat je als kersverse grootouders felicitaties krijgt uit onverwachte hoekjes... Manlief en ikzelf voelen ons dik verwend, eerst door het mogen ontvangen van een perfect lief kleinkindje, en daarna door lieve kaartjes en kadootjes van vriendinnen en blogmaatjes. Zo zat er gisteren een kaartje in de bus van Angelique, zo lief! Bij deze dikke merci! Ook aan Martina, Sandrine en Francisca die zondag leuke verrassingen en kaartjes mee brachten!

Wat moet je nu beginnen posten na zo'n megaproject als dat van Eva? Ik volg dus maar weer de chronologische volgorde waar ik gebleven was... En zo kom ik bij een trouwkaart die ik maakte naar voorbeeld van de uitnodiging. 't Was weer één met een foto, niet altijd gemakkelijk, maar dan zoek ik naar andere details die ik kan uitwerken. En zo kwam onderstaande kaart tot stand...

Papier: Bazzil en Action
Letters: Memory Box en Marianne Design
Achtergrondstempel (hout): Impression Obsession



Amai, terwijl ik dit bericht aan 't typen was, kreeg ik telefoon van mijn zoon. Hij is een uur geleden naar zijn werk vertrokken, eerst met de fiets tot aan de bushalte en dan met de bus naar Antwerpen.
Hij vroeg me of ik even naar zijn fiets wou gaan kijken, hij vond zijn sleutels niet meer en hoopte dat hij ze op zijn fiets had laten zitten. Ik dus snel mijn kleren aangetrokken en gewapend met pillamp naar de bushalte gereden. Gelukkig, de sleutels zaten er nog op. De fiets lag wel met een dikke ketting vastgemaakt, maar ja, sleutels wil je nu eenmaal niet verliezen... Toch wel even spannend, zo'n vroege rit in 't donker, niet wetende of het goed afloopt. Ik had mijn pillamp mee genomen om het stuk van de éne bushalte waar de fiets staat en waar hij straks afstapt tot aan de bushalte waar hij 's morgens moet opstappen af te stappen. Gelukkig niet nodig geweest want het is nog stikdonker en het regent... 

4 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een vroeg avontuur!
Leuke kaart. Xx

Jantine zei

Mooie bijpassende kaart!
En gelukkig dat de sleutels er nog waren (en dat jouw zoon zo'n lieve mama heeft die gaat kijken!
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Daar zijn moeders voor ;-) Die staan dag en nacht voor hun kinderen klaar. Of ze nou klein zijn of groot, dat maakt niets uit. Gelukkig dat de sleutels nog in de fiets zaten. O ja, je kaart... die is gaaf. En stoer.

GerJanne zei

Ja, dat heb je voor kinderen over....kan me wel indenken dat het even spanend was.
Je kaart is erg leuk gevonden! Zullen ze vast en zeker heel gaaf gevonden hebben.