analytics

maandag 20 november 2017

Een taart en een kaart 173 - Arno 9 - Star Wars

Dag bloggers,

Wat was het fijn om al jullie reacties te lezen over het Eva-thema. Er zijn inderdaad héél wat uurtjes in gekropen en ik heb mij er enorm mee geamuseerd. En ja, een eerste kleinkindje, het doet me wat... Zo veel liefde voor zo'n klein wondertje... Ik kan het iedereen aanraden!
Dit weekend had ik hier een opendeur en ik had dan ook mijn laatste 5 geboortetheama's uitgebreid uitgestald. De reacties waren ook heel erg lovend. En weet je, alle 5 de kindjes zijn langs gekomen, hoe zalig was dat? De 3 kleinsten waren hier op een gegeven ogenblik allemaal samen maar ik had het te druk om er een foto van te maken. Onderaan laat ik even een overzicht zien van het geboortehoekje...

Arno werd 9 en had nog een extra feestje, dus ook een extra taart voor hem.
Hij heeft wel heel uiteenlopende onderwerpen gekozen. Voor het laatste feestje wou hij graag een Star-Wars-taart...

Papier: Bazzil
Afbeelding: Internet
Letters en cijfer: Die Namics




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

Hier nog even het geboortehoekje... Poes Stella poseert mee in de schildpaddenbak, waar ze steeds gaat drinken en spelen met de waterschildpad...


6 opmerkingen:

Sarah zei

Voor Arno zal die kaart en taart de max zijn! De geboortehoek is prachtig!

martina's kaartjes zei

helemaal top is dit allemaal ! super, die taart, zal hij zeker wel blij mee geweest zijn,
alé, werk ze ! :) (oh nee toch n iet, ikke wel....)
grtjs, martina
x

Mariken zei

Jeetje, wat een kunstwerkjes hebben jullie samen gemaakt! Echt prachtig!

Jantine zei

Wat een prachtige kaart en taart weer.
En die geboortespullen, wauw!
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Het is weer prachtig! En Star Wars is hartstikke in, binnenkort komt er weer een nieuwe film uit. Arno heeft er kijk op ;-)

Angelique zei

Leuke kaart en taart voor Arno, heerlijk zo'n extra feestje. Heerlijk dat je zo geniet van Eva. Wat leuk dat alle 5 de kindjes van je geboorteprojectjes er waren, een hoekje om trots op te zijn.
lieve groetjes Angelique