analytics

maandag 1 oktober 2012

winnaar candy

Als je een candy plaatst, wil je in de eerste plaats een aantal (nieuwe)  mensen bereiken... Dit is deze keer niet gelukt, alhoewel ik hem zelf wel origineel vond... Een volgende keer vraag ik om zelf verjaardagskaartjes te krijgen, misschien heb ik dan wel meer geluk... Zelf stuur ik er een heel jaar op... 
Hoe bepaal je nu een winnaar als je slechts 2 reacties krijgt... Ik weet het niet echt... 
Dus, Sandra en Nelleke, ik neem met jullie nog contact op... Ik vond beide opdrachten alvast heel origineel... Stuur alvast jullie adres maar naar info@nancys.be. 


2 opmerkingen:

SandraR zei

Jammer dat er niet meer animo was, Nancy...
Ik vond juist je idee super origineel!
Lief dat we allebei gewonnen hebben, Nelleke en ik. Sportief van je!

Ik stuur je vast mijn adres en dank je wel voor je candy, heel erg leuk!!!

Liefs, San

Nelleke zei

He Nancy,
Ik zie in 1x mijn naam staan.Jammer dat er niet meer mensen meededen. Misschien dan toch maar een kaart laten sturen en dat je als tegenprestatie en kaartje maakt.Maar voor nu heel erg leuk hoor dat ik gewonnen heb! Ik ben benieuwd wat je maakt.
Zometeen stuur ik je een mail.
Groetjes, Nelleke