analytics

vrijdag 12 oktober 2012

superman

Vorige week had ik het zitten... Mijn cuttlebug had het begeven... ja, ik weet het, eigen fout. één van mijn Memory Box mallen sneed niet goed uit, dus had ik er extra papier tussen gestoken... 't ging zwaar en pats! 
Nu had ik een dik jaar geleden de kapotte cuttlebug van een vriendin gekregen. Zij had hetzelfde voor en ging voor een ander model, een ander merk. Ik kreeg haar platen. Heb ik maar meteen haar kapot toestel er bij gevraagd voor 'het geval dat'... En nu was het zo ver. 
En nu is mijn 'manlief' de allerbeste!!! Mijn man is superman!! Hij heeft gewoon op een uurtje tijd van twee kapotte cuttlebugs, één goeie gemaakt... 


En waarom vertel ik dit nu? Heb ik geen kaarten meer om te tonen? Jawel, heb er de afgelopen weken massa's gemaakt, maar moet ze nog fotograferen... Twee foto's heb ik al, maar die kaarten zijn onderweg en de bestemmelingen kijken mee, dus kan ik ze nog niet tonen... 
Vanaf maandag terug volop komen kijken... De nieuwe collectie komt er aan!!

En vandaag... heb ik een dagje verlof en ga met dochter Laura bij Doe@ding de copic-cursus voor gevorderden volgen die door Dini gegeven wordt... Jippie!!! Heb het gevoel of we naar de Sint mogen!!

Fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

SandraR zei

Veel plezier vandaag, Nancy!
En super handig, zo'n man in huis. Fijn dat hij je geholpen heeft, scheelt toch weer een "paar" tientjes voor een nieuwe!
;-)

Liefs, San

jolanda zei

wat knap dat je weer een hele cuttlebug hebt.
Bij Jacobi hebben ze nml. de bigshot in de aanbieding voor E 55,00.
Zelf wil ik geen ander merk meer

martina's kaartjes zei

wow ! gelukkig is ie gered ! ik neem m'n cuttlebug ook vaker dan ik besef, dus als die het zou begeven, zou ik wel ontredderd zijn en een nieuwe zoeken...
Ben ook een dagje thuis (wil niet zeggen da'k niks te doen heb, jammer genoeg), veel plezier met de cursus, waar ga je dat volgen ?
ben benieuwd naar je nieuwe kaartjes
grtjs, martina
x

Nelleke zei

Nou dat is echt allemaal handwerk........hihi.
Fijn dat je man hem gemaakt heeft, handig zo'n man...
Fijne dag,
Groetjes, Nelleke