analytics

maandag 15 oktober 2012

kaart voor Nelleke

Deze kan ik alvast tonen omdat de kaart zaterdag bij Nelleke is aangekomen. Zij was één van de winnaars van mijn candy... Vond het vreemd dat in NL de post op zaterdag ook bedeelt. Dat is hier in België niet... 

De opdracht was: maak een kaart voor mijn man die binnenkort 40 jaar in dienst is. Hij begeleidt geestelijke gehandicapten op de groendienst. 
Vond deze herfstkaart en de tekst wel in dit thema passen... 

En, wat het belangrijkste was... Nelleke en haar dochter waren er super enthousiast over... Missie geslaagd dus... 





5 opmerkingen:

SandraR zei

Wat een prachtige kaart voor Nelleke!
Ook al zo mooi, net als de mijne!
Ik heb je een mail gestuurd.
;-)

Liefs, San

Nelleke zei

Wat leuk om de kaart hier te zien. Haha. Ik ben nog steeds aan het broeden hoe het hem te geven volgende week want dan is de receptie. Hij is dus weer dichtgeplakt, hah en staat in de vensterbank te wachten op....
Groetjes, Nelleke
Ja, ik weet ook niet hoe de post hier werkt..... Soms zijn ze supersnel, soms duurt het zoals in dit geval een dag langer.

Monique zei

Leuke kaart Nancy!
grtjs
Monique

martina's kaartjes zei

een heel erg geslaagde kaart alweer ! zal wel zijn dat ze enthousiast waren !
grtjs,martina
x

Carina zei

schone kaart Nancy!!Nelleke zal blij zijn!
groetjes