analytics

dinsdag 16 oktober 2012

kaart voor Sandra

Vandaag toon ik jullie de tweede kaart die ik maakte voor mijn candy-winnaars. De opdracht van Sandra was: 'maak een kaart met felle kleurtjes voor mijn vriendin, waarmee ik deze maand 30 jaar bevriend ben'. Mijn dochter Caroline koos voor oranje en felrose. 
Ook Sandra kreeg haar kaart vorige zaterdag in de bus (wat hebben jullie in Nederland toch geweldige postbodes, de onze bezorgen geen post op zaterdag hoor!) En ja, ook zij was zeer verrast en tevreden over het resultaat... Opdracht geslaagd dus!





3 opmerkingen:

SandraR zei

Je kaart is echt prachtig, Nancy! Ben er zo blij mee...
Het 2e weekend van november gaan mijn hartsvriendin en ik een weekend samen weg (Ameland)en dan ga ik haar de kaart geven. Ben heel benieuwd naar haar reactie!
;-)

Je bent een schat en nogmaals hartelijk bedankt voor je candy!

Liefs, San

Monique zei

Wat een leuke kaart!
De mannequins zijn knap gekleed en het sentiment vind een waarheid als een koe!
grtjs
Monique

Nelleke zei

Ook deze kaart is supergoed gelukt, je mag hier trots op zijn!
groetjes, Nelleke