analytics

vrijdag 5 oktober 2012

mannen

Hier een verjaardagskaart die toch ook voor mannen kan dienen. Op een winderige dag als vandaag, is deze zeker van toepassing. 


Het is eigenlijk gewoon de bruine versie van een groene kaart die ik al eerder maakte... 


En ik moet eerlijk zijn... Dochter Laura heeft hier ook een groot aandeel aan. Je moet weten dat wij niet steeds maar 1 kaartje maken, maar een hele serie. Haar hulp is dus meer dan welkom... Beide kaarten zitten nu dus terug in ons assortiment... 

7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een prachtige (eenvoudige ?) kaartjes ! helemaal top ! leuk idee, misschien gebruik ik het wel een keertje als dat mag...
en ja, ik maak nu voortaan ook telkens 2 dezelfde kaartjes, want anders is het bijna ruzie op het werk hahahaha....
nog een fijne dag,
grtjs,m artina
x

chantal zei

wat een knappe stijlvolle kaarten!
Liefs Chantal

jolanda zei

mooie kaartjes

Mieke zei

Prachtig! Echt heel mooi!

Nelleke zei

Je bent er maar druk mee, zeg. Ook even bij je andere blog geweest en bekeken.
Groetjes, Nelleke

Karin zei

Allebei mooie kaartjes, alhoewel ik de bruine net iets mooier vind! De achtergrond is ook prachtig, is die gestempeld of is het een achtergrondpapiertje?
Groetjes

Carina zei

nice nice dat heb de gij weeral prachtig gedaan!
groetjes