analytics

zondag 30 september 2012

verjaardagscandy

Dit bericht blijft bovenaan staan tot eind september. Voor meer recente posts, schrol naar onder... 

Eigenlijk wou ik deze candy al enkele weken geleden posten, maar het vele werk op zolder en in het theater, hebben hier een stokje voor gestoken.
Op 17 september is het mijn beurt om jarig te zijn... en daarom krijgen jullie van mij een kaart... Dat wil zeggen... Zij die een leuke wens hebben en een bericht nalaten, mogen mij een opdracht geven. Dan maak ik voor de winnaar een cijfer- of letterkaart... 
De omgekeerde wereld dus...



Laat ons afspreken dat hij/zij die de leukste verjaardagswens of de tofste opdracht verzint, winnaar wordt... 
De wens mag je als reactie plaatsen, de opdracht mag je mailen naar info@nancys.be. Ze moet een cijfer- of lettercombinatie hebben, een kleur en een onderwerp. 
Uiteraard ben je al volger of wordt je dit nu. 
Het zou leuk zijn, moest je deze  candy dan ook op jouw blog zetten... 

Omdat het kort dag is, laat ik deze candy nog staan tot 30 september. Dan wordt de winnaar bekend gemaakt... 

Cijfers en letters dus... 

2 opmerkingen:

SandraR zei

Wat een leuk en origineel idee, Nancy!
Geloof niet dat ik dit ooit eerder heb gezien!
Supertof van je!

De kaart die ik graag zou willen krijgen is een kaart met een 30 erop, met lekker felle/vrolijke kleurtjes.
Deze zou ik aan mijn hartsvriendin geven, omdat we deze maand 30 jaar vriendinnen zijn.
En ik vind dit zo bijzonder, dat ik "mijn" kado aan haar geef.
Nadat mijn zusje 8 jaar geleden is overleden, is deze dame me nog dierbaarder geworden en ik zou niet zonder haar kunnen.

"Goede vriendschap is onvoorwaardelijk"

Liefs, San

Nelleke zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Welke wens wil ik je meegeven?
" Kijk blij vooruit, dankbaar achterom en geniet van het heden."
En ja als opdracht wil ik je het getal 40 geven. Wil je dit nu al via de mail hebben of wil je die dan alleen van de winnaar?
Groetjes, Nelleke
Oja, en natuurlijk een fijne dag gewenst!