analytics

woensdag 25 september 2024

Kleurenkaartenteam

Dag bloggers,

Enkele weken geleden heeft ICT op ons bedrijf weer wat wijzigingen aangebracht en kan ik op de meeste blogs gewoon niet meer gaan kijken. Ik probeer tijdens mijn middagpauze altijd wat te bloggen omdat ik gewoon aan mijn bureau blijf zitten. Maar sindskort kan dat weer niet meer... Lastig... Ook gewoon omdat ik er 's morgens niet altijd de tijd voor heb en omdat het er 's avonds niet meer van komt. Overdag zit ik op het werk 10,5u aan mijn pc. 's morgens thuis meestal ook al een uurtje... Dan begrijpen jullie wel dat ik daar 's avonds echt geen zin meer voor heb... Ik heb gisteren gevraagd aan een ICT-collega om dit aan te passen en hij beloofde dit te doen, ben benieuwd... 

Ik kreeg vragen over mijn droogbloemen: ik weet niet of de muizen weg zijn ondertussen. Mijn droogbloemen liggen al even in een gesloten kast nu maar dat is niet zo praktisch. ik heb ze in papier ingepakt en nu moet ik steeds die grote pakken open maken als ik een soort nodig heb. Soms liggen er dan meerdere grote pakken op mijn tafel en da's lastig... 
Het goede nieuws is dat na de muizenplaag de voorraad best nog ok is. Maar toen ik vrijdag in de bloemenzaak kwam, was de verleiding zo groot en kon ik er niet aan weerstaan om er nog een heel aantal mee te nemen. Gewoon omdat ik vooral met kleine, fijne bloempjes wil werken en omdat ik die tot nu toe maar in een paar kleuren op voorraad had... Tja, een nieuwe verslaving zeker? Ik heb er gewoon ook veel vraag naar en het is precies toch een klein beetje 'een gat in de markt' dat ik gevonden heb, haha... Of ze gemakkelijk te versturen zijn? De kaarten met boeketjes op, kan je best persoonlijk afgeven of bij de ontvangers in de bus gaan steken. Maar ik stuurde er zelf ook al op en dat lukt wel. (wel niet goedkoop!) Daarom dat ik ook kaarten maak met fijne bloemetjes en dan zijn de kaarten niet zo heel dik en kunnen ze ook in een omslag... 

Mijn kaart vandaag is zonder droogbloemen. Er zit wel een houten paddenstoel op en ze kan gewoon in een omslag. Deze maakte ik afgelopen weekend voor het kleurenkaartenteam. Bij het petrolium-blauw zochten Martina en Chantal er okergeel bij. Een erg mooie combo vind ik zelf. Ben wel erg lang bezig geweest met het zoeken van het petrolium-blauw papier. Ik had het volgens mij opzij gelegd en kon het nergens vinden. Dan maar al mijn papierblokken doorzocht en niks gevonden. Tot ik naast mijn snijmachine nog een half blad zag liggen... Tja, daar was ik dan beter wat vroeger gaan zoeken... 


Hieronder de deelnemers van deze maand. Ik ga overal een bezoekje brengen. Doen jullie dat ook allemaal? Altijd fijn om dan de reacties te lezen achteraf... 

Geen opmerkingen: