analytics

woensdag 18 september 2024

jarig, vlinders en droogbloemen

Dag bloggers,

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de vele verjaardagwensen! We hadden gepland dat mijn kinderen vrijdag zouden komen eten om het te vieren en toen ik gisteren net thuis kwam, vielen ze één voor één allemaal binnen. Zoon Yannick had scampi/kip diabolic gemaakt (zijn toprecept) en het werd nog een hele fijne avond. 
Er kwamen nog wat vriendinnen een kaart afgeven en die staan nu allemaal te blinken op de vensterbank boven de eettafel. Ik zie ze van hieruit staan, dus kan nog lang nagenieten... 

Jullie konden gisteren al lezen dat manlief een kaart van mezelf had geschreven. Hij heeft er serieus naar moeten zoeken vertelde hij 's avonds. Ik had net mijn ateljee terug opgeruimd na het KUS-weekend en de kaarten stonden netjes terug in dozen in de kast. Hahaha! Heeft hij er toch nog moeite voor moeten doen. Maar zijn kaart was niet de enige die ik zelf gemaakt had. Nicht Godelieve bestelt het hele jaar door wel kaarten voor familie en vriendinnen. En toen ik zaterdag bij haar met de boodschappen langs ging, had ze een groot boeket bloemen voor mij klaar liggen en een (volgens haar) wel hele mooie kaart, haha!! Die bestelt ze dan stiekem weken voor mijn verjaardag en die krijg ik dan terug... En die laat ik dan vandaag aan jullie zien. Godelieve houdt van roze en bloemen. Op deze kaart vond ze de vlinders wel een leuke toevoeging... Dat moet ik dus onthouden...



En dit is de kaart die manlief voor mij gekozen heeft:


en eerlijk... Dat vind ik zelf ook mijn leukste zomerkaart die ik maakte... 


4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat fijn dat je verjaardag zo geslaagd was, en wat leuk dat je 2 kaarten hebt gehad die je zelf hebt gemaakt ze zijn weer erg mooi met de leuke details
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wat zijn ze mooi de kaarten , leuk he dat het zo gaat met de kaarten voor je zelf. Liefs Anita

joke zei

Nog van harte met je verjaardag en wat gezellig dat ze allemaal spontaan langskwamen, Je man had een mooie kaart voor je uitgezocht.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Oh hahahaha, ik moest zo lachen om je man! Hij weet natuurlijk ook dat gekochte kaarten het niet helemaal halen bij jouw zelfgemaakte kaarten. Slim van hem. En hij had er zeker wat voor over, zo te lezen!
Grappig dat hij juist deze uitkoos voor jou!
En je nicht, ook leuk dat ze dan een boel bestelt en jou er een uit haar gekochte kaarten stuurt.