analytics

vrijdag 20 september 2024

droogbloemkaarten voor Monique 80 - Yola 90 en Kersten 50

Dag bloggers,

Ook deze zomer waren droogbloemkaarten nooit ver weg. Zo mocht ik gepersonaliseerde kaarten maken voor Monique die 80 werd, Yola die 90 werd en Kersten die 50 werd. Ik toon ze maar allemaal in één keer omdat het model toch altijd hetzelfde blijft. Ondanks het zware boeketje, blijft de kaart op deze manier mooi recht staan. 




Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend! 
Straks ga ik op stap met mijn oudste dochter. Nog een laat verjaardagsuitstapje naar de Intratuin in Halsteren. Ik mag er zelf mijn kado gaan kiezen... 
Maar daarvoor duik ik nog in mijn ateljee. Ik heb nog een boel opdrachten liggen en daar kan ik maar beter aan beginnen... 
Eerst nog even een kerstkaartenrondje doen... 

Geen opmerkingen: