analytics

dinsdag 24 september 2024

engelenkaart voor Vera die 60 werd

Dag bloggers,

Ik had nog niet verteld over ons weekend... Vrijdag gingen Laura en ikzelf dus op stap naar Nederland. Het doel was om bij Intratuin al een deel kerst te vinden voor Laura's kerstprojectjes en ook om een kado voor mezelf te scoren. Ik mocht van de kinderen zelf iets uitkiezen... De kerst bij Intratuin gaat pas nu zaterdag open, dus we konden nog niet alles zien. Wel boeiend om de opbouw voor een stuk mee te maken. Ik heb wel nog leuke herfstdecoratie gescoord. We waren er vrij snel door en gingen toch al met een volle kar naar huis. Daarna zijn we in Bergen op Zoom gaan lunchen. Ik was daar een week eerder met vriendin Ils om onze verjaardag te vieren en we hebben er een leuk nieuw restaurant gescoord. Van daaruit nog even langs de Wibra en daarna zijn we nog doorgereden naar Van Uytsel, een groot tuincentrum in Kontich. Daar heb ik nog een hele doos droogbloemen mee genomen. Het wordt wat organiseren om ze allemaal te stockeren maar er waren zo veel mooie kleuren in de mini-bloemen die op kaarten kunnen... Er is inspiratie in overvloed... Verder hadden we een fijn weekend met op zaterdag het grote jaarlijkse familiefeest langs mijn man zijn kant. Meer dan 50 volwassenen en 15 kinderen... Volgend jaar gaat dit feest bij ons thuis door. We hebben er zin in... 

Vandaag krijgen jullie de kaart te zien die ik maakte voor Vera, een vriendin van vriendin Vera, haha! Zij vroeg een kaart met een engel er op en die verstopte ik in de binnenkant, gewoon omdat het zo uitkwam. Ik maakte ze in zacht pastelkleuren, eigenlijk niet zo mijn ding maar deze combinatie vond ik wel leuk...




1 opmerking:

Anita van Deur zei

Dat was een leuk dagje uit Nancy, uhmm is de muis vertrokken die je droogbloemen zo leuk vond. Prachtig kaartje voor Vera!