analytics

vrijdag 13 december 2019

Morgan 40 en andere verjaardagskaartjes

Dag bloggers,

Vandaag wordt een leuke dag... We gaan weer een dagje naar Bergen op Zoom... Oorspronkelijk met vriendin Ils... Begin december gaan we steeds onder ons 2 kerstshoppen. Omdat Caroline nog thuis is gaan zij, Eva en Noah ook mee... Laura is toevallig ook vrij en wou ook mee en Yannick heeft zijn vrije dat vandaag dus... Zijn we plots met heel veel... Heel plezant, dat wel... maar lastig als je kerstkadootjes wil kopen... haha!!!
Moest je toevallig ook in Bergen op Zoom zijn en je ziet een zotte bende lopen... dat zijn wij dus! ;o)
Doet me er aan denken dat ik snel nog moet kijken voor wie ik nog een kadootje moet zoeken...

Even geen babyproject op vrijdag... Er komen er nog wel enkele aan maar ik sta al zo ver achter dat er nog een heleboel andere kaarten staan te wachten om te tonen...

Morgan werd 40 en deed een feestje. Wij ernaartoe met een kaart en een kadootje...

Papier: Bazzil en Action
Jij en feestje: Marianne Design



en er waren nog een boel jarigen rond die periode... 
Die kregen allemaal een kaartje in dezelfde stijl... 

 



Denk dat ik morgen en overmorgen ook maar een bericht ga plaatsen... Kwestie van de wachtlijst wat minder lang te maken!!

Fijn weekend allemaal!!

3 opmerkingen:

Jantine zei

Klinkt als een heel gezellig dagje in Bergen op Zoom vandaag. En je kaartjes zijn ook mooi en gezellig!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Gezellig! En je kaartjes zijn stuk voor stuk heel gaaf. Die stans is ook wel zo geweldig!

Sarah zei

Was het gezellig?
Leuke reeks!