analytics

donderdag 26 december 2019

Kleurenkaartenteam versus 52 weeks to Christmas...

Dag bloggers,

Een weekje vakantie doet wat met een mens... Dan ben ik helemaal gedesoriënteerd en vergeet ik welke dag het is... Toegeven.. Ik was moe, heel moe... En deze week vakantie kwam dan ook als geroepen... Ik heb ook enkele dagen mijn pc gewoon niet open gedaan en dat deed goed... De week van kerstmis is nu eenmaal altijd lekker druk hier bij ons... Iedereen valt binnen wanneer hij of zij zin heeft en er is altijd wel de nodige ambiance in huis... Uiteraard horen daar ook de nodige familiebezoekjes bij en zo maakt het dat er van uitrusten niet veel komt... ook vandaag niet echt... Ben helemaal alleen thuis maar er is nog zo veel te doen. Ik moet zelfs nog 80% van mijn kerstkaarten schrijven en posten. Zo laat was ik nog nooit...

Vanmorgen was ik al vroeg op...
Wat ik al deed?
3u: kerstfilm gekeken
4.30u manlief uitgezwaaid die ging werken
4.45u: Vaatwas uitgeladen en terug ingeladen en opgezet en droogkast en wasmachine opgezet
5.00u: huis gepoetst - nog 2x toe de wasmachine en droogkast gevuld...
8.00u: tot de ontdekking gekomen dat ik gisteren helemaal het KKT vergeten ben...
8.15u: kaart gemaakt voor KKT/52 weeks en daarna met mijn pc gevochten omdat die niet wou opstarten...

En hier is ze dan, mijn kaart voor het KKT van gisteren in Licht roze en zwart; de kleuren van deze maand... Ik wil ze dan ook heel graag meteen voor 52 weeks to Christmas posten.


19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

WoW je was al heel vlijtig vanmorgen Nancy! Een prachtige kaart heb je gemaakt in de kleuren rose en zwart. ik wens je voor vandaag ook rust momentjes toe, fijne 2de kerstdag.

chantal zei

ohhh wat jij op een paar uur doet doen sommige op een paar dagen.
Hoop dat je vandaag toch wat zen tijd kan hebben

Toch een mooie kaart heb je nog gemaakt
liefs Chantal

Annemarie en Merit zei

dat zijn dan twee vliegen in 1 klap!!
Leuk label Nancy, jij hebt er al een flinke dag opzitten!!
Ik ook hoor lekker vroeg uit bed en al de rommel van gisteren opruimen.
Gezellig dat je er weer bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Marfien zei

Heb je ook iets verstopt in deze leuke kaart? Of moeten wij nu tot volgend jaar wachten . . .
Geniet van deze dagen, een eindje lopen doet ook deugd

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje ben benieuwd wat erin zit moet je nou het hele jaar wachten om open te maken
fijne 2e kerstdag
groetjes ellen

Creatiels zei

Ha, ha, ik was gisteren verrast dat je nog bericht had gaplaatst, nu weet ik waarom. Ik hab mij op die vroege uurtjes nog eens rondgedraaid in mijn warm bedje, maar vanmorgen wel genoten van een een mooie rode ochtengloed met herten, schapen en geiten in de weide achter ons.
Oja, je kaartje is erg mooi geworden.
Geniet nog van de feestdagen. Groetjes
Els

gerrie zei

Daar zal je ook niet van uitrusten om om 3 uur een film te kijken, hahaha heb je wel geslapen. Ja ik miste je gisteren al, maar met deze combinatie heb je het weer helemaal goed gemaakt. Een schattig cadeaukaartje,ben benieuwd wat er in zit. Ik wens je fijne en ontspannen dagen en vooral lekker uitrusten en uitslapen.
Lieve groetjes, Gerrie.

Jantine zei

Als ik zo lees wat je vandaag allemaal al hebt gedaan, dan snap ik dat je erg moe bent 😳 hopelijk ergens vandaag nog even op de bank?
Je kaartje is erg leuk in de KKT kleurtjes en toch erg kerstig!
Fijne dagen nog!
Groetjes
Jantine

Petra-loves-paper zei

Nou, nou nou, wat een druk baasje ben jij zeg! Misschien gewoon lekker in je bedje blijven liggen 's nachts om die extreme vermoeidheid weg te jagen? Knap van je dat je er toch nog zo'n leuk kkt kaartje uit wist te persen 😉 op naar een rustiger 2020, alle goeds toegewenst, groetjes Petra

Marijke zei

Je hebt eer al een hele dag opzitten als wij uit bed komen!
Is dat de kerststress? rustig aan hoor, ook aan je zelf denken! Je kaartje is prachtig en zeker dat zachte roze met zwart is een prachtige combinatie! Nog een heel fijne dag vandaag en een goede jaarwisseling. Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

Sarah zei

Een middagdutje lijkt me geen slecht idee! Wat deed je al veel! Toffe kaart! X

Mieke zei

Wauw, van gedesoriënteerd gesproken! Misschien moet je je deze namiddag maar even leggen of anders zeker op tijd gaan slapen straks :-) Je hebt wel een heel erg mooie kaart gemaakt! ♥

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, ik word al moe als ik dit lees..Hopelijk vind je nog een oplaadmomentje. Leuke kaart.
Lieve groetjes Miranda

Colien zei

Sjonge, wat actief zo midden in de nacht! Dat zou niks voor mij zijn, ben echt een avondmens.... Je combi van KKT-kaart en 52WTC is top, mooi kaartje!
grtz Colien

Margreet zei

Ik ben ook een ochtendmens, maar jij slaat alles met om 3 uur een film te gaan zitten kijken. Jij hebt er al een dagtaak op zitten als de meesten nog uit bed moeten komen.
Maar je combikaartje is een mooie geworden!
xxx Margreet

GerJanne zei

Jeetje! Wat doe je om 3.00 uur een film kijken! Kon je niet slapen? En verder ook lekker actief. Ik hoop dat je wel uitgerust bent.. Je KKT kaart is wel super!

!neke zei

Super leuk !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Nelleke zei

Nancy, Nancy toch, wat ben jij een druk baasje. Ik zei altijd dat je op de rem moet trappen, tot iemand zei dat ik het gas moest loslaten... als je remt en gas geeft ga je slippen......zo dat was mijn wijze les Haha. Mooie kaart voor het KKT. Ik hoop dat je toch de rust krijgt dat je je weer op kunt laden. Groetjes, nelleke

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor het KKT, ook het lijstje boven deze blogpost, vind ik heel erg gaaf geworden...Super. Groetjes, Ingrid.