analytics

woensdag 4 december 2019

bloemenkaartje

Dag bloggers,

Het nadeel van een lange wachtrij in mijn fotoarchief, is dat je dan in de winter nog zomerse kaartjes moet tonen... Ik zou een keer een inhaalmanier moeten vinden... Bloggen in het weekend zit er niet echt in, misschien moet ik wat meer voorprogrammeren om bij te geraken...

Hier een zomers bloemenkaartje... Het is al zo lang geleden dat ik zelfs niet meer weet voor wie ik het maakte...
Nu ik het terug tegen kom, vind ik het wel een leuke!!

Papier: Bazzil en Bo Bunny
Snijmallen bokaaltje, gras en bloemen: Lawn Fawn


Fijne dag allemaal en tot morgen alweer!! Ik ga nog een keer een kerstkaartje posten...  ;o) 

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is zeker leuk een potje vrolijkheid.
Groetjes, Anita

Sarah zei

Hij is heel tof!