analytics

dinsdag 17 december 2019

Lucas

Dag bloggers,

Eerste werkdag zit er op, 't was een moeilijke na een slapeloze nacht... Dat heb ik deze nacht wel goedgemaakt, dus zo meteen op stap voor de tweede... Dan zijn we straks in de helft...
Workshop voor donderdag is eindelijk een feit, dus die kan ook doorgaan... Het zijn drukke dagen ten huize van... Nog even doorbijten en dan een weekje thuis... Kan ik eindelijk mijn kerstkaarten (maken -oeps!- en) versturen...

Toen Lucas geboren werd, mocht ik voor hem een felicitatiekaarje maken...
Vosjes, altijd fijn... af en toe komen ze wel eens ergens piepen...
En deze maakte ik voor Lucas... Onderaan zie je het geboortekaartje er bij...

Papier: Bazzil
Vos: Marianne Design
Letters: Memory Box



Vanavond nog wat verjaardagskaartjes maken want morgen is er ééntje jarig... En wordt er nog wat gevierd... Manlief en ikzelf zijn... ?? ;o)
Tot morgen voor meer nieuws!!

1 opmerking:

Sarah zei

Ik heb ook een vosje van MD vandaag op mijn blog.
Deze geboorte kaart is tof. Less is more!
Benieuwd naar morgen! X