analytics

dinsdag 26 maart 2019

Myriam 70

Dag bloggers,

Gisterenavond speelden een aantal collega's zaalvoetbal en net zoals 4 maanden geleden gingen we met enkele andere collega's supporteren... Altijd wel fijn om zo'n activiteit buiten het werk te doen, schept wel een band tussen de aanwezigen... Achteraf nog een drankje en een pizza... 't was een fijne avond...

Vanmorgen kwam ik er achter dat ik mijn kaart voor het KKT nog moet maken... Mijn papier ligt al klaar, vanavond eens werk van maken...

Vandaag krijgen jullie eerst nog een verjaardagskaart te zien die ik maakte voor Myriam die 70 werd. En ja, mensen die in de winter jarig zijn, krijgen dan ook een winters kaartje...

Papier: Bazzil
Embossing- en snijmal: Marianne Design
Wimpel: Gummiapan
Touwtje en belletje uit voorraad


2 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke kaart Nancy!
groetjes, Caroline

Mieke zei

Da's een mooie!! ♥