analytics

donderdag 7 maart 2019

Happy birthday

Dag bloggers,

Eva is hier en ze is al meer dan een uur wakker. Ik heb toch de boven al gepoetst en de beneden is bijna klaar... Met zo'n rondlopende uk, wel een hele uitdaging... Normaal probeer ik klaar te zijn voor ze er is, maar da's dus niet gelukt vandaag...

Wat ben ik toch een kieken soms... Gisteren was mijn laatste werkdag deze week omdat ik vandaag een vrije dag heb... Dus dacht ik 's morgens dat het donderdag was en plaatste mijn kerstkaart al... Wil je ze zien, scrol dan even door naar gisteren...

Dus laat ik er vandaag maar een andere op jullie los. Je zag ze al in zwart, maar ik maakte ze ook in zalmroze met koper...
Een winterse en vooral feestelijke verjaardagskaart...



4 opmerkingen:

Margo zei

Hihi ik dacht gisteren al zoiets ! Geniet van de gezellige knutseldag vandaag !
Groetjes
Margo

Margo zei

Vergeet ik nog te zeggen dat het een mooie en feestelijke kaart is ! Geef die schattige Eva een dikke knuffel van me !
Groetjes
Margo

Dora zei

Dit is ook weer mooi.

Rosina zei

Mooi sprankelende verjaardagskaart Nancy

groetjes Rosina