analytics

vrijdag 29 maart 2019

Geboortekader voor Bas

Dag bloggers,

Ik had het jullie beloofd hé, vandaag toon ik jullie de derde en voorlopig weer de laatste geboortekader. Ik maakte deze en de bijpassende kaart voor alweer een collega die papa werd. En eerlijk? Ik vind het zelf geweldig... En de fiere papa ook... De reden hiervan is dat de stempel die ik van Inge mocht lenen zo'n schatje is... Vind hem zelfs mooier dan de tekening op de geboortekaart... Eigenlijk stond er op de stempel ook nog gras naast de leeuwenwelp, maar dat heb ik er netjes kunnen af laten bij het stempelen. Verder kloppen alle details, kijk maar naar de stipjes op het geboortekaartje... En het lettertype dat ik in twee formaten heb... Allee, ja... Ik zeg het niet dikwijls zelf, maar dit is er ééntje waar ik zelf heel erg tevreden mee ben...

Kader: Ikea
Papier: Bazzil
Stempel: merk mij onbekend
Cijfers en letters: Memory Box
Stipjes achtergrond: Cats on appletrees




Hier liggen alweer een paar taarten om af te werken... Als jullie maandag komen kijken, kunnen jullie weer mee genieten van al dat lekkers!
Fijn weekend!

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal geslaagd ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

Nancy Soetaert zei

Helemaal top!
Fijn weekend
Nancy

Ellen zei

Och wat geweldig! Dat welpje is zo leuk. En wat matcht het weer goed met het originele kaartje! Hier ben jij toch wel een kei in,

Mariken zei

Ooh, wat heb je dit mooi gedaan! Echt geweldig!

GerJanne zei

Schitterend Nancy! Ik kan me voorstellen dat je er zelf heel tevreden over was.

Dora zei

Mooie set. Prachtig uitgevoerd