analytics

vrijdag 1 maart 2019

Can I borrow some WW-points?

Dag bloggers,

Ben wat later dan gewoonlijk... één stukje van de reden is dat ik vanmorgen al héél vroeg in mijn ateljee kaarten voor het DT team voor deze maand aan het maken was. Het tweede deel van mijn excuus zie je onderaan mijn bericht...

Op de valreep verscheen gisteren mijn laatste project bij 'in 't Woefke'...
En ze is zo leuk dat ik ze jullie zeker wil tonen...

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Afbeelding: Arts Impressions
ingekleurd met copics
Tekst: Arts Impressions
Touwtjes uit voorraad


Vandaag is het dus carnaval en Eva is op vrijdag bij ons. Dus gaat ze niet naar de creche... Iemand had aan Caroline gevraagd of Eva ook verkleed ging en die had geantwoord: "Ah nee, want op vrijdag is ze bij ons mama"... Ja, wat dacht je nu... Dat dat een reden is om je niet te verkleden?

1. Eva is gisteren van de crèche thuis gekomen met een grote krab onder haar oog, aangevallen door een ander kindje
2. Ik was gisteren al beginnen denken wat ik haar zou kunnen aandoen
3. Elise had een geweldig idee! (ere wie ere toekomt)
4. Ik ben vanmorgen de verkleeddozen gaan inspecteren
5. Hier is het resultaat... hoe de krab een litteken werd...

Zo zijn we dan eerst bij de crèche langs geweest en tegen de middag bij mama op school... Moet ik nog zeggen dat ze blij verrast waren?





En ja hoor, gelachen werd er ook... Maar niet voor op de foto, dat moest met een stoere blik!

Fijn weekend allemaal!!

8 opmerkingen:

Lieve zei

Een heel leuke kaart, en een nog leukere - uh, stoerdere - piraat !

Nancy Soetaert zei

Schitterend, zowel je superleuke kaart als dit stoere piratenmeisje!

Caroline Cards zei

Geweldig zo'n stoere piraat en je kaart is leuk!
Fijn weekend!
groetjes, Caroline

Sarah zei

Die foto's zijn geweldig! X
Je kaartje is grappig!

Jantine zei

Stoere dame! En leuk je kaartje, die tekst erbij!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Je kaart is echt geweldig Nancy, zo grappig ! En wat een schattig piraatje, ze ziet er super uit ! Groetjes, Enny

Dora zei

Mooie kaart en wat geweldige foto’s. Stoer.

GerJanne zei

Hihihi, wat een enige foto's van Eva. Dat zo'n klein ding dat in de gaten heeft om stoer te kijken...
Je kaart is inderdaad heel leuk! Super stempel!!