analytics

vrijdag 6 februari 2015

winter-verjaardagskaarten

De laatste maanden heb ik zo veel gemaakt dat ik niet genoeg tijd heb om alles te tonen. Zo staan er nog een pak kerstprojecten in wacht om getoond te worden...

Hier een setje winter-verjaardagskaarten die ik na nieuwjaar maakte...
Ik toon ze maar meteen alle 3 omdat het er anders niet van komt...

Papier: Bazzil
Stempel: Impression Obsession
Tekststempels: Inkadinkado - Boekenvoordeel - Stamps
Bomenmal: Memory Box
Cirkelmal en sneeuwborders: Die-namics






7 opmerkingen:

Louise zei

Schitterende serie Kerstkaarten heb je gemaakt!


gr.LOuise

Margo zei

Leuke kaarten Nancy !
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

ze zijn allemaal helemaal leuk en geslaagd ! toppie reeks !
grtjs,martina
x

Monique zei

Ze zijn prachtig want ik kan het weten!!!!!
De onderste kaart staat te pronken op mijn kast!
Dank je wel Nancy!
groetjes

Rosina zei

Leuke serie kaartjes Nancy....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Diny zei

Oh...Nancy...deze serie is echt heel erg gaaf zeg....prachtig!

Groetjes Diny

Carina zei

Heel leuke serie Nancy!