analytics

dinsdag 10 februari 2015

Valentijnsnoepjes

Als derde Valentijnsprojectje voor 'in 't Woefke', maakte ik een felle Valentijn-snoepjeskaart... En nee, je kan ze niet (of toch moeilijk) met de post versturen, maar Valentijnskaarten geef je toch gewoon zelf af...

Ik gebruikte lekker fel roze en groen papier, stempelde als achtergrond de nieuwe hartjesstempel van IO in roze en daarboven de Love-stempel van IO in rood.
Dan maakte ik een klein bakje dat ik op de kaart kleefde, waarin een kaarsenpotje past. Dat heb ik dan met lekkere snoepjes gevuld. Een omslagje er op, waarin nog een lief wensje kan... nog een lintje er rond en het lieve paraplu-stempeltje er op en klaar was mijn kaart...





4 opmerkingen:

chantal zei

wauw , knap gemaakt. Liefde voor de ander spetterd er zo vanaf. Prachtig en flashy
Begin vandaag terug te werken.... We zien wel heb er zin in. Hopelijk met jou ondertussen ook beter?
Liefs Chantal

Rosina zei

Heel leuk dit valentijnscadeautje Nancy....en inderdaad een valentijnscadeautje geef je af...

groetjes en een fijne dinsdag
Rosina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk gedaan! De werkstukjes knallen van het scherm!
Groetjes, Yvonne

Stempel er op los by Ilse zei

Erg leuk gemaakt, en nog leuker om te krijgen waarschijnlijk :p