analytics

woensdag 11 februari 2015

Love you

Aan mijn teller merk ik dat ik een nieuwe volger heb, maar ik zie geen naam... Ik wens je alvast welkom! Laat een keer een berichtje achter op een post, zodat ik weet wie je bent... Hopelijk vind je hier wat inspiratie. En als je zelf een blog hebt, kom ik zeker een keertje langs...

Hier dan nog een kaartje voor Valentijn... Deze keer een rustige kaart voor wie het niet zo met die felle kleurtjes heeft...

Papier: Bazzil
Achtergrondstempel:IO
Hartjesstempel: IO
Takje:Memory Box
Vogeltjes: Marianne design.
Love-you-stempel: Paper Smooches...


2 opmerkingen:

Diny zei

Wow....deze kaart is echt heel erg mooi Nancy.
Prachtig hoe je de vogeltjes in het hart hebt geplaatst.

Groetjes Diny

Rosina zei

Een heel mooi en lief kaartje Nancy....
Ook heel leuk in deze kleurtjes...

groetjes Rosina