analytics

dinsdag 24 februari 2015

Eli

Tegenwoordig krijg ik nogal wat vragen om geboortekaarten na te maken... Die zijn niet altijd even gemakkelijk... soms komt het idee direct, soms heb ik ook alle materialen in huis en soms moet ik iets verder nadenken en gaan zoeken...

Deze keer viel het nogal mee... Ik zag de kaart en dacht dat ik deze beestenboel wel aankon... Was zelf een beetje kritisch over het resultaat en vond het niet mijn beste creatie...
Achteraf vertelde vriendin Monique, waarvoor ik deze kaart maakte dat haar nichtje had rondverteld dat ze van tante Monique de meest-geweldige kaart had gekregen... opdracht volbracht zeker?

De originele kaart bestond uit een lange smalle strook met allemaal beestjes die muziekinstrumenten bespeelden. De mama had deze allemaal zelf getekend. Ik combineerde beestjes met muziek bij gebrek aan beestjesmuzikanten...





5 opmerkingen:

Margo zei

Prachtige kaart Nancy !
De orignele kaart is ook erg knap zeg en dat allemaal zelf getekend ? Waw !
Groetjes
Margo

Diny zei

Ik vind je kaartje PRACHTIG Nancy....en ook gisteren heb je weer
'' gevlamd'' zag ik.....haha.

Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi gebooertekaartje Nancy....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Grietje Jansen zei

Kan me voorstellen dat ze er trots op was. Hij is toch ook prachtig.

Grietje

Grietje Jansen zei

Kan me voorstellen dat ze er trots op was. Hij is toch ook prachtig.

Grietje