analytics

maandag 6 mei 2024

voetbalkaart voor Leroy die 5 werd

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Het weer zat alvast wel mee, toch voor het grootste deel ervan. Hier werd serieus in de tuin gewerkt. Manlief heeft de houten vloer van de overkapping zo goed als klaar en dochters Laura en Caroline en zoon Yannick hebben graszoden weggehaald, siergrassen geplant en worteldoek gelegd met boomschors erop. Errond kwam nog een houten hekje dat dochter Caroline handig op maat zaagde met de machine en dat zij en Laura vakkundig geplaatst hebben. Mijn bijdrage was het voorbereidend werk, het op maat snijden van de worteldoek, het uitrekenen van de afstand en de uitsparingen maken voor de grassen. En de korte autoritjes naar de hobbymarkt voor het aanhalen van bladgrond en houtschors... Verder heb ik toegekeken vanuit een tuinstoel in het zonnetje... Tja, voet had nog niet veel zin om meer te doen. 

Vandaag ga ik terug aan het werk. De afgelopen weken heb ik echt niet veel in mijn ateljee doorgebracht. Had het graag gedaan maar het lukte gewoon niet. 
De kaart die ik vandaag laat zien, maakte ik voor de verjaardag van Leroy die 5 werd en van voetbal houdt. Ik heb er dan meteen maar 5 voetballen op gezet. Vooraan staat er een bal op een wobble, altijd leuk op een kinderkaart...




6 opmerkingen:

Diny zei

Jullie hebben hard gewerkt dit weekend Nancy....maar wat vervelend dat je voet het nog niet goed doet(bij mij hetzelfde)
Je kaartje vind ik prachtig en dat zal Leroy ook wel vinden denk ik!
Groetjes en succes op je werk,
Diny

martina's kaartjes zei

die is leuk geworden, die zal hij wel tof vinden, succes verzekerd
succes met je werkdag
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een stoere voetbal kaart met de leuk kleur en leuke details
fijn dat je tuin zo opknapt
succes met werken ik hoop dat het gaat met je voet
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart voor een voetbal liefhebber.
Groetjes, Caroline

marian zei

Ook deze aart is weer erg leuk voor een jong voetballertje. Ook je vorige kaartjes zijn erg mooi.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Zo, wat een fanatieke tuinwerkers... Wat naar dat je voet nog steeds niet goed wil! Je kaart voor Leroy is helemaal top! Die gaat heel goed gewaardeerd worden!