analytics

donderdag 9 mei 2024

Elke donderdag een kerstkaart - schuddebuikje - koekenvrouwtje

Dag bloggers,

Het zag er goed uit, ik was al erg vroeg wakker en ging mijn kaart voor de uitdaging maken. Maar toen begon ik wat administratie te doen en bleef ook de inspiratie uit. Het plan is nu dat ik ze vandaag nog maak zodat ik ze volgende week kan posten. Vandaag krijgen jullie dan nog een schuddebuikje, deze keer een perperkoekenvrouwtje... Ook zij hing mooi in de kerstboom en ging mee naar de kerstmarkten... 


En zoals beloofd, maakte ik ook foto's van de achterkant zodat jullie het draaisysteem een keer zien. Het succes van het draaiwieltje is de sterkte waarmee de splitpen is aangedrukt. Als ze te los zit, draait het wieltje te gemakkelijk rond en kunnen de snoepjes eruit vallen. Knijp je ze te hard aan, dan beweegt er niets... Proberen dus maar... 



Deze doet vandaag dus mee bij 52 weeks to Christmas

11 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Och wat een schattig peperkoekvrouwtje. Dat draaisysteem is een goed idee en ga ik onthouden!
Fijne dag en groetjes, Caroline

Caroline zei

Jammie wat leuk gedaan groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

weer zo'n leuk schuddebuikje deze keer een vrouwtje wat is ze schattig, ik vind ze geweldig
groetjes ellen

joke zei

Ook deze is weer leuk. Wat zal dat allemaal gezellig gestaan hebben op de kerstmarkt. Dat draaisysteem is mooi.
Groetjes Joke

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke peperkoek vrouwtje .
Deze heb ik niet .
Bedankt voor het delen van je draai systeem .
Even een vraagje wat voor lijm gebruik je om die bol vast te plakken.
Fijne dag .
groetjes Marjan.

Diny zei

Super GAAF gedaan Nancy....en wat handig gedaan met de sluiting aan de achterkant!
Groetjes en een fijne dag,
Diny

marian zei

Wat ontzettend leuk zijn deze schuddebuikjes , ik vind ze geweldig. Ik heb dat nog nergens gezien. En ook dat draaisysteempje is super leuk.
Prachtig allemaal.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Ze zijn super leuk !!!
groeten Ineke
DT52WTC

Annemarie en Merit zei

Wat een schat dit peperkoekenvrouwtje...
leuk om te zien hoe het werkt.
Hier ook niks geen inspiratie....
Beetje laat vandaag, maar bedankt dat je er weer bij bent met een kerst/winterkaart..
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Nancy Soetaert zei

superleuke kaart! Ingenieus knap systeem voor de snoepjes, zo hoeft je kaart niet gesloopt te worden ;-)
Groetjes en fijn weekend
Nancy 52WTC

Bernadet zei

Wat een geweldige kaart is dit Nancy!
Zeker icm dat draaigedeelte. Hoe clever heb je dit gedaan!!!
Ik zat vaak te klooien, maar nu ik dit bij jou zie, is dat probleem voor mij ook meteen opgelost!! Waarvoor mijn dank!