analytics

vrijdag 10 mei 2024

Pop-up-bloemenkaart

Dag bloggers,

Gisteren op hemelvaartdag hebben wij verder in de tuin gewerkt. Samen met dochter Laura heb ik de tuintafel en de bank en alle stoelen een goeie schoonmaakbeurt gegeven. Manlief heeft (met wat hulp) de tuinverlichting aan de afsluiting gehangen en aangesloten. Hij is ook nog met de houten vloer van onze nieuwe overkapping bezig... Het wordt spannend. Over 2 weken hebben wij hier een groot verjaardagsfeest en dan moet alles klaar zijn. 

Een tijdje geleden kreeg ons kaartenmaatje Francisca deze kaart. Zij was 50 geworden en dat mocht er zeker op. Deze cijfers gebruik ik dus niet enkel voor kinderen. Volwassenen vinden ze ook leuk, waaronder ikzelf... ;o)
Vriendin Martina had een nieuwe set ontdekt maar voor we deze hadden, gingen we al aan de slag met een bloem van Lawn Fawn. Deze was best al een oude maar we moesten een bloem hebben met minstens 7 blaadjes. Deze kaart is dan ook mijn eerste probeersel maar ze werd best leuk. Francisca was er dan ook blij mee. 

Ondertussen hebben we de originele set en er volgen er zeker nog meer. Ik gaf er ook al een workshop mee!



Ik wens jullie allemaal een heel zonnig weekend!

2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat fijn dat je tuin ze lekker opknapt,
wat een mooi kaartje met de mooie bloem in het midden , wat een klus om dat er zo in te krijgen, leuk papier en andere details heb je gebruikt
groetjes ellen

GerJanne zei

Superleuk! Die cijfers vind ik ook heel leuk, weer eens wat anders. Of je nu 5 wordt of 50!