analytics

woensdag 22 mei 2024

kaartje voor jou - pop-up bloemenkaart 3

Dag bloggers,

Alle goeie dingen bestaan uit drie, dus ook mijn serie pop-up kaarten met de stempelset van Studio Light. Er staan dan ook 3 verschillende bloemen op, dus die moesten allemaal uitgeprobeerd worden... Mijn workshoppers maakten ze ook en vooral voor de beginnelingen was het zwoegen. Zij hebben er dubbel van de tijd over gedaan dan anders. Gelukkig had ik hen op een vrije dag ingepland... 
Deze derde bloem is de kleinste en ik heb ze dan ook iets anders verwerkt. Binnenin is er zo meer plaats om te schrijven, er kan nog een wit label in gekleefd worden... 



Om de hele serie te zien, kunnen jullie nog even terugscrollen naar de vorige dagen. Ze staan alle 3 achter elkaar...

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een leuke kaart met de mooi binnenkant! Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

ook deze is weer supermooi geworden mooie kleur heb je gebruikt en leuk papier sjiek hoor!
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Ik heb even teruggekeken naar de hele serie, erg leuk en effectvol!

groetjes van Ank