analytics

vrijdag 8 maart 2019

Golfman

Dag bloggers,

Wat ben ik blij dat jullie mijn kerstkaartblunder allemaal goed verwerkt hebben... Velen hebben gisteren de weg naar mijn kerstkaart op woensdag in plaats van donderdag nog goed gevonden - haha, wat voelde ik mij een beetje dom gisteren.
Maar ik heb genoten van dat extra verlofdagje. Leuke vriendinnen op bezoek en Eva er bij... dolle pret.

Een nieuwe maand, dus weer 3 nieuwe projecten voor het DT van 'in 't Woefke'. Vandaag toon ik jullie de eerste. We maken deze maand 3 mannenkaarten die ook nog eens trapsgewijs gaan, een hele uitdaging.
Hier is mijn eerste. Deze leuke stempel kocht ik vorig jaar toen ik een kaart voor een fervent golfer mocht maken. Hij werd 70. Helaas heb ik vorige maand een rouwkaart voor diezelfde man moeten maken...

Deze kaart kan je nog de hele maand gaan bekijken, betasten en bewonderen bij 'in 't Woefke', waar ook nog andere projecten van het hele DT-team zullen staan. Volgende week is het daar ook opendeurweekend en kan je bij mijzelf twee dagen make&takes komen volgen...

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Stempel: Arts Impressions
ingekleurd met copics
Gras: Die Namics



6 opmerkingen:

Margo zei

Wat een toffe kaart Nancy. Geniet van je vrije dag vandaag
Groetjes
Margo

Enny zei

Een heel mooie mannenkaart Nancy, tof, dat je zo'n leuke extra verlofdag had ! Groetjes, Enny

Dora zei

Leuke mannenkaart.

Nicole Parmentier zei

Wat een leukerd!

Angelique zei

Leuke, vrolijke kaart met de golfer. Ook de glanzende verjaardagskaart is mooi geworden. En je te vroege kerstkaart is super met de leuke kerstman.
lieve groetjes Angelique

Mieke zei

Die is kei leuk :-) ♥