analytics

maandag 25 maart 2019

Een kaart en een taart 237 - Nachtwacht voor Anna 4

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend en hebben jullie kunnen genieten van het goede weer? Ik ben op vrijdag met Caroline en Eva even een terrasje gaan doen waar Eva leuk in een grote mini-speeltuin kon spelen. Die mini staat voor speeltuigen voor kleine kindjes... Even verderop is wel een grote speeltuin maar daar past ze nog niet in... Eva heeft genoten en wij ook van het zonnetje... Ik ben zaterdag ook begonnen aan een ramenpoetsronde maar het zijn er zo veel dat ik nog niet rond ben geraakt...
Gisteren heb ik broodpudding gemaakt. Ik had zo veel oud brood dat ik genoeg had voor 7 stuks... De kinderen hebben al mee en de collega's zullen vandaag ook blij zijn...

Vandaag de eerste werkdag en die starten we met een kaart bij de taart... Deze keer voor Anna die 4 werd en van 'Nachtwacht' houdt... Wel nog griezelig voor haar leeftijd maar ze weet van haar mama dat het allemaal 'niet echt' is en dan is ze gerust... haha!!

Papier: Bazzil
Afbeelding: internet
Sterren: pons SU
Touwtje uit voorraad




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

4 opmerkingen:

Enny zei

Wauw, inderdaad speciaal voor zo'n klein meisje, maar jullie hebben het prachtig uitgevoerd ! Groetjes, Enny

Mariken zei

Wat gaaf zeg! Dit is wel een topper, compliment voor jullie allebei!

!neke zei

Ziet er top uit !!!!!

Angelique zei

Nooit van gehoord maar de kaart en taart zien er wel heel gaaf uit. Leuk dat Lars toch nog z'n kader kreeg, je ziet je kan niet gemist worden op het werk.
lieve groetjes Angelique